Plague Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Min partner og jeg har kanskje ikke et helt A4-sexliv. Vi har sex med andre par, bytter partnere (men uten at mennene er borti hverandre), har hatt en singel mann på besøk, hvor vedkommende fikk stort sett fri tilgang til henne mens mannen satt i en stol og så på. Jeg klarer ikke helt å plassere oss ifht couckold/hotwife-begrepet iom at vi alltid er fysisk tilstede begge to. Men vi tenner begge på å se den andre knulle en annen mann/kvinne, og tenner begge to på å se partneren nyte en annen person. Foreløpig føles det ikke riktig å "låne ut" partneren til en annen uten å være tilstede selv. Mesteparten av tenningen ligger i å selv få se sin bedre halvdel få sine fantasier oppfylt. Jeg har lyst til å høre mer om deres erfaringer - hvordan begynte dere, har dere fortsatt, og hvilke "skjær i sjøen" støtte dere på underveis?
Erotisk Flukt Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Er ikke dette på mange måter blanding av cuckolding og swinging? Er godt å lese at det funker for dere. -Domino
Norna Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Det viktige er annerkjennelse, tillit og respekt. Det andre er selvfølgelig innkludering, men med dette så mener jeg at dere som par deler opplevelsen for den emosjonelle intimiteten sin del. Ikke nødvendigvis innkludering i selve sexakten...og akkurat her tror jeg det største skjæret ligger.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #4 Skrevet 14. februar 2019 Nå er jo dette blitt en gammel tråd og ting kanskje litt mer klart. Jeg ville definert dere som et swingerspar, men også Stag&Vixen. Sistnevnte mye likt cuckolding men uten ydmykelse av mannen. Forskjellen for stag vs cuckold er vel at den ene liker å se henne nyte og den andre selv bli ydmyket. Når man evner å tillate hverandre å treffe andre uten selv å være med er det å anse som åpent forhold. Skulle trådstarter noen gang se dette, er jeg nysgjerrig på hvordan det har gått med dere og livsstilen. Holder dere sammen og praktiserer dere fortsatt? 🙂 Vi har vært sammen i over 7 år og oppdaget tidlig at vi begge tente på tanken av å involvere flere. Vi har forsøkt det noen ganger og det har beriket og styrket vårt forhold ytterligere. Vi er nok å anse som en kryssing mellom Stag&Vixen og swingerspar. Anonymkode: 0660b...0c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå