Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke litt for mange bitre sjeler her inne? En kan jo ikke si noe uten at det blir spikket til fliser her inne. Hva med litt positivitet? :forvirret:

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke litt for mange bitre sjeler her inne? En kan jo ikke si noe uten at det blir spikket til fliser her inne. Hva med litt positivitet? :forvirret:

Hva med å bidra med noe som er litt mindre hjernedødt?

Er det første innlegget fjollete er responsen somregel deretter.

• Liker 2
Skrevet

Der var den ja - positiviteten :riste:

• Liker 3
Skrevet

Dette var vel et supert eksempel på hva TS mente. At det er mye krangling og drittslenging på KG for tiden er fakta, så det er jo ikke supermerkelig at noen velger å ta det opp?

• Liker 14
Gjest SummerJudith
Skrevet

:fnise: du er et bra eksempel på det ts skrev om

• Liker 4
Skrevet

Dette var vel et supert eksempel på hva TS mente. At det er mye krangling og drittslenging på KG for tiden er fakta, så det er jo ikke supermerkelig at noen velger å ta det opp?

Signerer :Nikke:

Skrevet

Jeg signerer hovedindlegget!

Jeg kjender ikke helt igjen det hyggelige forumet jeg kom ind i, i sommer. Det virker som om svært mange bruker KG som et sted der alle frustrasjoner kan slippes løs på de mest hensynsløse måder for tiden. Jeg må indrømme at jeg synes det er deilig å registrere at dette emnet er startet av en anonym bruker. Disse får ofte så mye kritikk, men her er det i alle fald en AB som snakker fornuft.

Det er vel flere end en håndfuld brukere her som har merket den nedadgående spiralen?

• Liker 5
Skrevet

Regner med mange her inne blir påvirket av været.

Skrevet

Som andre over her sier er jo dette svaret et stjerneeksempel på hva som innimellom er problemet på KG.

TS stiller et spørsmål og får tilbake en fornærmelse ala "du er dum du". Hvis man synes det en annen skriver er dumt er det kanskje en tanke å spare på fornærmelsene og heller forklare hva som er galt med utsagnet og hvorfor. Tenk så konstruktivt det ville vært her inne da! :sukk:

Forøvrig slår surmaga kommentarer oftest tilbake på de som kommer med dem, tror jeg da.

• Liker 6
Skrevet

Og hva anser du som fjollete og hjernedødt da?

Skrevet

Skjønner bare ikke helt hvorfor mennesker på død og liv orker å lese igjennom tråer og diskusjoner som de irriterer seg så forferdelig over, hvis det uansett ender i så lite konstruktiv kritikk. Hva med å bare d\la være å bry seg å bytte trå? Er Tråder som " hvilken KG bruker ville du hatt sex med" så lite hjernedødt da?

Må nesten skrive som AB, ellers får man jo så mye kjeft :kjefte::sukk:

• Liker 2
Skrevet

Sånn opptrer damer i flokk. Som gribber.

• Liker 1
Skrevet

saklig...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Sånn opptrer damer i flokk. Som gribber.

Sånne kommentarer er det som bidrar mest til sur stemning her inne. Nedlatende, osende av kvinneforakt. Du er på kvinneguiden, så da tenker jeg at enten kan du oppføre deg skikkelig eller leke et annet sted.

• Liker 5
Skrevet

Sånne kommentarer er det som bidrar mest til sur stemning her inne. Nedlatende, osende av kvinneforakt. Du er på kvinneguiden, så da tenker jeg at enten kan du oppføre deg skikkelig eller leke et annet sted.

Hahahaha, det var dagens! Jeg er kvinne selv. Det er ikke til å stikke under en stol at kvinner i flokk er flinke til å angripe andre kvinner. Jeg ser det her inne hele tiden.

• Liker 1
Skrevet

Hahahaha, det var dagens! Jeg er kvinne selv. Det er ikke til å stikke under en stol at kvinner i flokk er flinke til å angripe andre kvinner. Jeg ser det her inne hele tiden.

Flokk..? Her vi sitter foran hver vår PC i hver vår by og ikke aner hvem som er bak de andre nickene?

• Liker 1
Skrevet

Flokk..? Her vi sitter foran hver vår PC i hver vår by og ikke aner hvem som er bak de andre nickene?

Fordi man fysisk ikke sitter sammen kan man ikke opptre samlet og koordinert som en flokk? Bra logikk.

Hvis du ikke mener at dette gjelder deg så skjønner jeg ikke at du går sånn i forsvar? Det var en generell betraktning, ikke nødvendigvis noe som gjelder denne tråden. Men du illustrerte jo ts sitt poeng i ditt første innlegg, det skal sies.

Skrevet

Fordi man fysisk ikke sitter sammen kan man ikke opptre samlet og koordinert som en flokk? Bra logikk.

Hvis du ikke mener at dette gjelder deg så skjønner jeg ikke at du går sånn i forsvar? Det var en generell betraktning, ikke nødvendigvis noe som gjelder denne tråden. Men du illustrerte jo ts sitt poeng i ditt første innlegg, det skal sies.

Må man veive et ironiflagg for at noen skal se snevet av ironi?

Jeg går ikke i forsvar, det er jeg for gammel for.

Men til din info kan jeg nevne at jeg slettes ikke er i noen flokk med noen som helst på dette forumet, og det kunne ikke brydd meg mindre å tale Roma midt imot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...