AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Del Skrevet 3. desember 2011 Fant denne på dataen min, er usikker på om det får stå, men jeg har ikke lenger linken, så jeg laster opp bildet, og skriver ned det som står på, just in case :fnise - It's not only only, but but.. - I drivved and then it was a sving and a sving til, så a stein and pang - i drivved rett in the juletre. - I had a stop in the start. - He's my wife in the car.. eeh.. no sex.. ( om sin kartleser Phil Mills) - It was dæcen døtte meg close, ass. - It's not the fart that kills you, it's the smell! - It was so much dog on the window. - It was a moose in the engine. - I'm, sladding utafor the kænt. - The car understyrt and i was going straight fram. - I came with a great fart and disappeared as a prikk in the sky.. - When I came around the corner, it all went to hælvette. Petter Solberg sin kommentar: "Jeg snakker så dårlig engelsk at det er blitt underholdning av det, og jeg har fått beskjed om å ikke bli bedre" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Del Skrevet 3. desember 2011 Bilde :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg ler mer skakk! :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Del Skrevet 3. desember 2011 Haha ja bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 3. desember 2011 #5 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Jeg vet ikke om dette var Petter Solberg, men "I like to skru on my car" Og denne tror jeg er Petter Solberg "And then I fucked up in the sving" Endret 3. desember 2011 av Bølle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 4. desember 2011 #6 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Ikke Petter Solberg, men mora til ei venninne av meg ville så gjerne ha "a sucking pipe" til brusen sin i Australia Endret 4. desember 2011 av HedvigR 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #7 Del Skrevet 4. desember 2011 Hahaha, sucking pipe, herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 4. desember 2011 #8 Del Skrevet 4. desember 2011 Den var ganske artig ja Men de skjønte jo hva hun mente da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #9 Del Skrevet 4. desember 2011 ikke petter solberg men min far da ha han ble spurt om det skulle vere familierom eller om vi barna skulle ha et rom for oss selv for mange år siden i england the children can not sleep for seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 4. desember 2011 #10 Del Skrevet 4. desember 2011 Denne er kanskje litt stygg... men jeg spiste middag med noen venner på en restaurant, og jeg ble veldig mett og sa "I have to rape!" ... uten å tenke på betydningen. De rundt bordet så på meg med store øyne før de brøt ut i latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #11 Del Skrevet 4. desember 2011 I følge wikipedia så er han født 1974. Med andre ord, han er i hvertfall ikke mer enn ti år eldre enn meg. Er noen virkelig så dårlig i engelsk når de ikke er så gammel, han er jo ikke 40 en gang? Mamma er 60 og kan bedre og hun er egentlig ikke god. Han er så dårlig at det er morsomt jo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #12 Del Skrevet 4. desember 2011 I følge wikipedia så er han født 1974. Med andre ord, han er i hvertfall ikke mer enn ti år eldre enn meg. Er noen virkelig så dårlig i engelsk når de ikke er så gammel, han er jo ikke 40 en gang? Mamma er 60 og kan bedre og hun er egentlig ikke god. Han er så dårlig at det er morsomt jo Ikke alle som har like lett for å lære språk feks, kanskje han bare sliter med engelsken Kjenner mange på min alder som ikke er særlig flinke i engelsk, og jeg er 23. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #13 Del Skrevet 4. desember 2011 Ikke alle som har like lett for å lære språk feks, kanskje han bare sliter med engelsken Jo, sant det. Men ble noe litt sjokert her bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #14 Del Skrevet 4. desember 2011 Hehe ja, dette er jo litt ille, men gud så morsomt hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 4. desember 2011 #15 Del Skrevet 4. desember 2011 den kommentaren til solberg om at det var så glatt i norge at vi må ha " pigs in the dekk" er også veldig morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. desember 2011 #16 Del Skrevet 4. desember 2011 In Norway we rape after dinner. Litt stygg egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 9. desember 2011 #17 Del Skrevet 9. desember 2011 Digger Petter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 9. desember 2011 #18 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Her er mange fine klipp! Ler meg skakk! Solberg-Engelsk! Kan ikke quote helt nå men det er et klipp der han snakker om at han kjørte "right into the juletre".... eller noe i den duren. Han snakker i hvertfall om "pinetree" som "juletre"... LOL. Endret 9. desember 2011 av Heloise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #19 Del Skrevet 9. desember 2011 I følge wikipedia så er han født 1974. Med andre ord, han er i hvertfall ikke mer enn ti år eldre enn meg. Er noen virkelig så dårlig i engelsk når de ikke er så gammel, han er jo ikke 40 en gang? Mamma er 60 og kan bedre og hun er egentlig ikke god. Han er så dårlig at det er morsomt jo Jeg er 62 og ganske så god i engelsk. En svoger kunne fortelle at; It went up and..... datt ne'att. Håper Petter Solberg fortsetter med sin hysterisk morsomme engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 9. desember 2011 #20 Del Skrevet 9. desember 2011 Solberg er jo helt genial når det gjelder engelsk. Håper han aldri lærer seg det helt, for det er mye underholdningverdi i det. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå