Gå til innhold

Petter Solberg engelsk!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant denne på dataen min, er usikker på om det får stå, men jeg har ikke lenger linken, så jeg laster opp bildet, og skriver ned det som står på, just in case :fnise

- It's not only only, but but..

- I drivved and then it was a sving and a sving til, så a stein and pang - i drivved rett in the juletre.

- I had a stop in the start.

- He's my wife in the car.. eeh.. no sex.. ( om sin kartleser Phil Mills)

- It was dæcen døtte meg close, ass.

- It's not the fart that kills you, it's the smell!

- It was so much dog on the window.

- It was a moose in the engine.

- I'm, sladding utafor the kænt.

- The car understyrt and i was going straight fram.

- I came with a great fart and disappeared as a prikk in the sky..

- When I came around the corner, it all went to hælvette.

Petter Solberg sin kommentar: "Jeg snakker så dårlig engelsk at det er blitt underholdning av det, og jeg har fått beskjed om å ikke bli bedre"

:skratte:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om dette var Petter Solberg, men "I like to skru on my car" :lol:

Og denne tror jeg er Petter Solberg "And then I fucked up in the sving"

Endret av Bølle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke Petter Solberg, men mora til ei venninne av meg ville så gjerne ha "a sucking pipe" til brusen sin i Australia ;)

Endret av HedvigR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke petter solberg men min far da ha han ble spurt om det skulle vere familierom eller om vi barna skulle ha et rom for oss selv for mange år siden i england

the children can not sleep for seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er kanskje litt stygg...

men jeg spiste middag med noen venner på en restaurant, og jeg ble veldig mett og sa "I have to rape!" ... uten å tenke på betydningen. De rundt bordet så på meg med store øyne før de brøt ut i latter :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge wikipedia så er han født 1974. Med andre ord, han er i hvertfall ikke mer enn ti år eldre enn meg.

Er noen virkelig så dårlig i engelsk når de ikke er så gammel, han er jo ikke 40 en gang? Mamma er 60 og kan bedre og hun er egentlig ikke god.

Han er så dårlig at det er morsomt jo

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge wikipedia så er han født 1974. Med andre ord, han er i hvertfall ikke mer enn ti år eldre enn meg.

Er noen virkelig så dårlig i engelsk når de ikke er så gammel, han er jo ikke 40 en gang? Mamma er 60 og kan bedre og hun er egentlig ikke god.

Ikke alle som har like lett for å lære språk feks, kanskje han bare sliter med engelsken :) Kjenner mange på min alder som ikke er særlig flinke i engelsk, og jeg er 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle som har like lett for å lære språk feks, kanskje han bare sliter med engelsken :)

Jo, sant det.

Men ble noe litt sjokert her bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Heloise

Her er mange fine klipp! Ler meg skakk!

Solberg-Engelsk!

Kan ikke quote helt nå men det er et klipp der han snakker om at han kjørte "right into the juletre".... eller noe i den duren. Han snakker i hvertfall om "pinetree" som "juletre"... LOL.

Endret av Heloise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 62 og ganske så god i engelsk. :sjenert:

En svoger kunne fortelle at; It went up and..... datt ne'att.

Håper Petter Solberg fortsetter med sin hysterisk morsomme engelsk. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solberg er jo helt genial når det gjelder engelsk. Håper han aldri lærer seg det helt, for det er mye underholdningverdi i det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...