AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Ser dere jenter det som et problem når kjæresten/mannen lager bremsespor i bokseren?
Gullskje Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Er du seriøs? Kjæresten min er over 30 år og vet heldigvis å bytte bokser ofte nok ! 1
Mr.Omg Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Hvis man vasker seg og bytter undertøy regelmessig (f.eks 1 gang om dagen), og tørker seg ordentlig etter dobesøk så burde ikke dette være et problem. Men hva har dette med seksualitet å gjøre? Tenner du på å lage bremsespor, TS?
Gjest Raindrops Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Jeg ville sett på det som et problem ja, det vitner ikke akkurat om god hygiene. 3
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Det å ha bæsjestriper i trusene sine er ikke noe problem, men det er utrolig ekkelt.
Gjest SnowLeopard Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 TS mener nok at dette er veldig mandig, og forventer at damene skal bli spinnville av det.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #9 Skrevet 3. desember 2011 Bremsespor er hot! Elsker når mannen er hjemme fra jakt der han ikke bytter undertøy på 3-4 dager. Finner undertøyet på vaskerommet og slikker på det. Blir tent rett og slett 9
Betty2 Skrevet 3. desember 2011 #10 Skrevet 3. desember 2011 Har en kjæreste som ikke gjør slikt, men hadde han det, så hadde jeg bedt han vaske boxerne selv. og må innrømme jeg synes bare tanken på bremsespor er ekkelt.
Hecubaa Skrevet 3. desember 2011 #11 Skrevet 3. desember 2011 (endret) Bremsespor kan også vitne om en utbredt hobby blant flere menn, nemlig trykkfising! Endret 3. desember 2011 av Hecubaa 4
Orchideae Skrevet 3. desember 2011 #12 Skrevet 3. desember 2011 Bremsespor kan også vitne om en utbredt hobby blant flere menn, nemlig trykkfising! Hahahaha! Nå måtte jeg le! : Men, jeg kikker egentlig ikke så nøye i sambos boxere jeg. Hvorfor skulle jeg egentlig gjøre det?
Lutetium 71 Skrevet 4. desember 2011 #13 Skrevet 4. desember 2011 Bremsespor kan også vitne om en utbredt hobby blant flere menn, nemlig trykkfising! +1 Men det er fint mulig å fise uten å "sharte". Jeg fiser hver dag, og har utrolig rene boxere.
altflyter Skrevet 4. desember 2011 #14 Skrevet 4. desember 2011 hm.. Må si meg imponert over de som faktisk får til å lage det, jeg 1
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 4. desember 2011 #15 Skrevet 4. desember 2011 Jeg liker å tørke meg ordentlig i rumpa etter at jeg har bæsja, jeg. Vet ikke helt med dere andre. 2
Wonders Skrevet 8. desember 2011 #16 Skrevet 8. desember 2011 emmmm Ser dere gutter det som et problem når kjæresten/dama har utflod i g-stengen/trusa??? ? 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #17 Skrevet 8. desember 2011 emmmm Ser dere gutter det som et problem når kjæresten/dama har utflod i g-stengen/trusa??? ? det er jo ikke alltid til å unngå. Det er jo ikke det samme i det hele tatt. 4
Gjest Bandit Skrevet 8. desember 2011 #18 Skrevet 8. desember 2011 For det første har jeg ikke hatt bremsespor i trusa siden jeg var... veeeel.... rundt 20 og hadde en noe utagerende prompekonkurranse med gutta.... For det andre så ville jeg da for pokker ikke dratt med meg trusa til min utkårede og VIST henne det! Jeg ville da for pokker vasket den i all hemmelighet selv, eller enda bedre: kvittet meg med beviset på annen måte... kastet den, brent den... whatever... 1
Gjest NozMonster Skrevet 8. desember 2011 #19 Skrevet 8. desember 2011 bremsespor er selvfølgelig utrolig ekkelt, men en uhell kan skje alle og enhver ( om man er dålig og løs i magen ihvertfall!) men om dette med bremsespor hadde vist seg å være et vanlig fenomen hos min kjæreste, så hadde jeg sendt han til legen! det er rett og slett ikke normalt at en voksen person driter på seg!
HedvigR Skrevet 10. desember 2011 #20 Skrevet 10. desember 2011 Det er vel ingen som er overbegeistra for bremsespor, verken hankjønn eller hunkjønn? Men som Noz nevner, uhell kan skje. Noe helt annet hvis det er noe som gjentar seg daglig dog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå