Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting...jeg har en hudtype som fort blir tørr dersom jeg ikke bruker noen krem, og fet dersom jeg bruker for mye/feil krem. Har i det siste også fått endel kviser (lenge siden jeg har hatt så mange og så store!). Så skal jeg da bruke ansiktskrem for fet/blandet hud...selv om jeg ofte blir ganske tørr i huden? Har sikkert misforstått noe også angående kremtyper...har sett at VICHY har falt i smak her. Så jeg vurderer den, håper bare ikke at den gir meg kviser! Orker ikke mer av de nå! Men skal jeg da ta den grønne eller den ferskenfarga?

Noen som har noen gode råd mot kviser? Jeg kjøpte en slags "håndsåpe" her om dagen, "SEBAMED"-ett eller annet, som jeg skal vaske meg med, som skal forebygge kviser...Og kan man få mer kviser dess oftere man bruker ansiktsvann og ansiktskremer? :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det ser ut som jeg har ganske lik din hud,og har de siste månedene hatt Active Moist fra Dermalogica.Den kan du kjøpe til ca halvpris på lookfantastic eller strawberrynet.Har aldri vært så fornøyd med en krem.

Skrevet

Jeg bruker også Active Moist og har heller aldri vært så fornøyd med en krem. Jeg kjøper på www.lookfantastic.com

Anbefaler også Dermalogica renseprodukter.

Skrevet

har lurt litt på det der lookfantastic greiene. Har dere bestilt mye derfra? Og hvor mye koster en sånn krem? Pluss alt som må betales i tillegg? Og er det slik at man må oppgi kontonummeret sitt? (jeg er grønn når det gjelder kjøp over internett). Er dere medlemmer der og får rabatt

Takk for gode råd forresten :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har bestilt mange pakker der,ca 14- 15 og aldri blitt stoppet i tollen.grensen er jo 200 kr.porto kommer i tillegg og det blir mer etter hver ting det har vell med vekta å gjøre.på strawberrynet er det jo portofritt så der kjøper jeg en ting om gangen.har kjøpt 4 ganger,og blitt stoppet 1 gang.men da kopiertejeg hva det kostet og det var greit.jeg så at flere av Dermalogica sine produkter var billigere der+ at du får fler og fler prosenter når du handler.til slutt får du 10 prosent ekstra må alt etter den 20 bestillingen.hos meg som har 2 døtre også svarer det seg. på lookfantastic er det veldig billig å kjøpe 1000 ml redken shampoo.

du må oppgi kortnr ditt.jeg har en konto til bare dette formål,og det er det ikke så mye penger å ta av.

Skrevet

Det går i pund på lookfantastic. Det er vel ca 12 man må gange med, sjekk valutakursen. I tillegg er det litt i frakt, men veldig overkommelig.

Det har tatt 3-4 dager før jeg har fått produktene jeg har bestilt. Har aldri blitt stoppet i tollen.

Jeg har en egen konto og visa-nr for ting jeg bestiller på internet. Setter inn penger når jeg har bestilt noe.

Og ja jeg er medlem.

Skrevet

Og md Formulation fugerer veldig bra mot kviser :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...