metempsychosis Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Før jeg trykker på "bestill-knappen"... Er det noen som har allerede kjøpt lingerie i "gave" til mannen? Da mener jeg altså fint undertøy til fruen, men som gave til sin kjære? Lurer nemlig på om dette kan regnes som gave til samboeren/mannen, eller om han kommer til å tolke det som "nei nå har hun kjøpt noe til seg og ingenting til meg!"? Jeg skal jo legge til en annen gave da, men lurer vel helst på om dette er noe som kan glede han? Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Før jeg trykker på "bestill-knappen"... Er det noen som har allerede kjøpt lingerie i "gave" til mannen? Da mener jeg altså fint undertøy til fruen, men som gave til sin kjære? Lurer nemlig på om dette kan regnes som gave til samboeren/mannen, eller om han kommer til å tolke det som "nei nå har hun kjøpt noe til seg og ingenting til meg!"? Jeg skal jo legge til en annen gave da, men lurer vel helst på om dette er noe som kan glede han? Takk for svar! Ville du likt å få gave fra mannen din som egentlig var til ham? Drill, f eks?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Jeg syns det der blir for dumt, for man kjøper da ikke en slik julegave til mannen sin, om da ikke mannen har ønsket noe slikt da. Men ellers anser jeg en slik gave som gave til deg selv, og så heldig mannen din er som får se deg i dette, noe han faktisk får uansett hva du måtte kjøpe. Blir litt sånn, jeg kan spare penger på å kjøpe undertøy til meg selv, så slipper jeg å bruke penger på han. Ikke min type gave, og jeg selv hadde blitt forferdelig skuffet om mannen kjøpte en slik gave til meg. Ville du likt det, om han kjøpte undertøy til seg selv, som gave til deg?
Gjest Survival Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Jeg er ganske sikker på at kjæresten min hadde blitt glad om jeg hadde gjort det, men jeg ville aldri kjøpt noe til meg i julegave til han.
metempsychosis Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2011 Drill? Nei det hadde jeg nok ikke blitt så glad for ^^ (sirkel-sag derimot...) Nei jeg tenkte det vel sånn at det kunne jo bli litt gave til han også, i og med at slikt bare blir brukt i intime forbindelser...
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Kan man ikke bre kjøpe seg noe pent undertøy for å glede mannen sin? Må man gi det i gave til ham? Kjøper du det til ham blir det jo hans og da kan han jo gjøre hva han vil med det, f eks bruke det til å pusse bilen med.
Gjest Survival Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Hvis du f.eks. kjøper det undertøyet og legger det i en kurv hvor du også legger noen gavekort på f.eks. seksuelle ting, noen flasker vin og noen kroppsoljer eller glidekremer så blir det jo en ganske pervers, fin gave vil jeg si. Da er det ikke bare noe til deg, men det er en opplevelse. Og det er jo alltid fint å få? 2
metempsychosis Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2011 Og som sagt i det første innlegget, det skal jo være en ordentlig gave til ham under treet. Dette med fint undertøy skulle bli en en sånn ekstra-gave
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #9 Skrevet 3. desember 2011 Og som sagt i det første innlegget, det skal jo være en ordentlig gave til ham under treet. Dette med fint undertøy skulle bli en en sånn ekstra-gave Om hovedgaven er til han så er jo alle ekstragaver utenom alltid gøy
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #10 Skrevet 3. desember 2011 Dårlig gave. "Nå er det jul, så du skal få den store ære av å se meg i fint undertøy. Nå er du heldig nå.'
Sol79 Skrevet 4. desember 2011 #11 Skrevet 4. desember 2011 Teit. Da får du heller ha det under nissedrakten og overraske han på julaften når det er natta.
spinnwild Skrevet 4. desember 2011 #12 Skrevet 4. desember 2011 Litt ekstra piffi i sexlivet er en fin ekstragave for alle Har selv gjordt dette flere ganger, aldri fått klager Men det har aldri vært selve gaven liksom. Og tøyet har forblitt mitt. Gaven er mer en seksuell opplevelse enn selve undertøyet/lekene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå