AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Del Skrevet 3. desember 2011 Hei! Jeg lurte på om noen her inne har valgt å konvertere til en religion, for å kunne gifte seg med en person fra den religionen? Hvilke andre faktorer spilte inn, før du valgte å konvertere? Hvordan foregikk "prosessen" (eller hva jeg skal kalle det) osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Del Skrevet 3. desember 2011 Man bør ikke konvertere, bare fordi man ønsker å gifte seg med en person. Man bør gjøre det, fordi man tror på den religionen, og ønsker å leve etter reglene i den religionen. Kjenner en som konverterte, og hun har i dag gått ut av det fordi hun bare gjorde det for å kunne gifte seg med mannen. Dumskap kaller jeg det for 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg er veldig enig. Jeg har min egen religion, og kunne aldri ha konvertert bare for å gifte meg med en annen person. Synes det blir feil, ettersom religionen min er en del av meg. Det var derfor jeg lurte på om noen andre hadde gjort dette og evnt hvorfor de valgte å gjøre det. Ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå