Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fjerner dere øyensminke? Og hvilke produkter bruker dere?

Jeg har nemlig brukt nivea wipes en god stund, helt til jeg begynte med varmt vann og olivenolje i sommer engang. Men er liksom ikke helt fornøyd..Syns nivea wipes er for "harde" mens oljen gir meg litt opphovnede øyne dagen etter syns jeg..Noen sminkeorakler som har gode tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den derre flaska med sminkefjerner fra loreal. Er sånn blå oljeaktig greie inni, sminka renner bare av. Funker fett :)

Skrevet

Simple Wipes! Ingen over, ingen ved siden. Hold servietten noen sekunder på øyet før du begynner å "gnikke" forsiktig. Gjør det hver gang (holde den i ro før du "gnikker" altså). Da får den nemlig tid til å begynne å virke. I tillegg har jeg YSL sin eyemakeup remover. Det er sånn blanding av olje og vann greier. Men den grønne til Simple er best :rodmer:

Skrevet

Bruker også Simple Wipes og er veldig fornøyd med dem. Sist gang kjøpte jeg en billigere variant på meny og da jeg gikk tilbake på Simple merket jeg stor forskjell på hvor mye mykere Simple sine servietter er.

Skrevet

Bruker alltid to phase sminkefjernere som jeg påfører en lett fuktet bomullpadd (da blir den mykere mot huden), presser lett mot øynene for å løse opp sminke og så bruker jeg lett trykk for å forsiktig gni bort sminken. Bruker stort sett sminkefjerner fra L'oreal eller Eucerin, men den nye til Nivea fungerer også greit.

Sminkeservietter bruker jeg kun de dagene jeg har mye sminke i ansiktet, men da hoder jeg de unna øynene, synes ikke noen av de tar maskara godt nok for min smak, eneste jeg syntes tar noelunde ok der er Comodynes sine servietter. Simple sine er tørre og svir veldig lett om man er litt uforsiktig.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Bruker simple wipes jeg også, men akkurat nå har jeg glemt å kjøpe det inn - så det går i såpe og vann + en god fuktighetskrem.

Skrevet

Jeg bruker bare varmt vann på en bomullsdott, og det fungerer fint. Pleide før å kjøpe dyre produkter, men de ga bare allergi.

Skrevet

Den derre flaska med sminkefjerner fra loreal. Er sånn blå oljeaktig greie inni, sminka renner bare av. Funker fett :)

Den bruker jeg også. Men pleier å vaske meg med lunkent vann først, for å bløte opp sminken litt, særlig mascara.

Gjest otrivin
Skrevet

Bruker sånne wipes fra en grønn pakke.. Simply etelerannet tror jeg først. Da tar jeg sminken i huden og etterpå en for å gnikke av det verste i øynene, mens så renser jeg med sånn nivea øyesminkefjerner etterpå og skyller godt av med mye vann og tørker huden og fuktighetskrem. Funker bra :)

Skrevet

Den beste jeg har brukt er den fra Loeral! Ei blå flaske du kjøper på alle matvarebutikker. Har testet ut alt fra parfymeri; dior, chanel, lancome osv. Men ingen slår den fra Loeral! Rister flaska og tømmer litt ut på bomulspads. Trenger ikke gni engang, bare stryke lett over.

Bruker den såklart ikke på resten av ansiktet da, der bruker jeg Ole Henriksen.

Skrevet

Loreal Perfect Clean (det er egentlig bare en hudrenser, men det funker bra til å fjerne sminke) og sånne first price whipes.

Skrevet

Clinique mild facial soap. Herlig.

Skrevet

Simple Wipes! Ingen over, ingen ved siden. Hold servietten noen sekunder på øyet før du begynner å "gnikke" forsiktig. Gjør det hver gang (holde den i ro før du "gnikker" altså). Da får den nemlig tid til å begynne å virke. I tillegg har jeg YSL sin eyemakeup remover. Det er sånn blanding av olje og vann greier. Men den grønne til Simple er best :rodmer:

Helt enig! Ingenting slår simple wipes. Eneste jeg ikke er allergisk mot:)

Skrevet

Jeg bruker Bioderma sin, beste jeg har prøvd noen gang. Bare synd man ikke får kjøpt den her i Norge!

Skrevet

Jeg bruker den blå fra loreal. Billig og effektiv! :)

Skrevet

Bruker simple servietter jeg også, men synes egentlig de er litt røffe jeg da, og foundationen vil ikke alltid bli med servietten så det blir dyttet rundt. Men løsner nok til å bli fjernet med rensen da.

Skrevet

Jeg bruker som regel bare mascara, og min kan fjernes med varmt vann. Hvis jeg har mer sminke, så bruker jeg Clinique sin take away the day (eller-hva-det-nå-heter). Den fjerner også vannfast sminke, og clinique sin maskara som skal fjernes med varmt vann. Bruker Mesoft kompresser istedet for bomullpads. Loer ikke :)

Gjest juvelia
Skrevet

Jeg bruker vannfast mascara.

Tar 1-2 bumullspads med vann på.. så litt Clinique sin take away the day. Holder padsen over vippene i ca 5-10 sekunder å stryker lett av. Ikke noe hard gnikking. Så vasker jeg hele ansiktet å passer på at oljen fra sminkefjerneren blir borte.

Skrevet

Chanel Demaquillant Yeux Intense, eneste som funker uten å legge igjen merker. Helt fantastisk, hadde egentlig gitt opp at det fantes noe ordentlig, har prøvd hundre forskjellige.

Skyller øynene med vann når jeg vasker av renseprodukter, og så går jeg lett over med sminkefjerneren på med pads/ papir. Resulatet blir perfekt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...