AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Jeg er 19 år, og hadde en periode gitt opp gutter litt, og møtte ingen på over et halvt år. Da møtte jeg en gutt på 27 år, som virkelig klarte å sjarmere meg. Jeg sjarmerte han også, men aldersforskjellen var for stor, så det ble aldri noe mer. En annen gutt som er interessert i meg er 27 år, men han er ikke jeg interessert i. I går endte jeg opp med å snakke masse med en gutt på 31 år, og vi var begge enige i at det var dumt, men vi snakket godt sammen, så han fulgte meg hjem. Han ble ikke med inn, for jeg ønsket ikke det. Vi kysset, ingenting mer. Snakket masse, lo masse og det var generelt veldig hyggelig. Det som er problemet er at det synes at jeg ikke faller for gutter på min egen alder, men jeg blir betatt av de som er 6-10 år eldre, noe jeg selv ser er for gammelt. Jeg blir også automatisk veldig skeptisk til at de faktisk blir interessert i meg, når jeg er så mye yngre. Selvsagt vil de ligge med meg, men det er ikke bare det heller, for dette er gutter som tilsynelatende er ganske oppegående. Jeg er mye mer moden enn alderen tilsier, så på den andre side så synes jeg ikke det er så rart at jeg fungerer bedre med eldre gutter. Jeg finner ikke noen på min egen alder, og med de som er såpass mye eldre, så blir aldersforskjellen for stor. Noen som har noe tips? Må jeg bare vente til jeg har blitt et par år eldre, og dermed har sjanse på de som er såpass "gamle"?
solch Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 (endret) Du er jo 19 år, ser ikke helt problemet med aldersforskjellen. Og jeg er 16 og forelsket i en som er 32. Det kan fort føre med seg fordommer det.. Er enklere med deg som er 19, som faktisk er voksen, og folk har egentlig ikke noe de skulle ha sagt. Go for it! (Derrimot blir jeg selv fort skeptisk når noen som er soppas mye eldre er interessert i meg også, men om du bare tar deg tid til å bli kjent med de, så finner du fort ut hva de er ute etter) Lykke til med kjærligheten Dessuten anbefaler jeg deg å se episode 4 av trekant sesong 2. Handler om aldersforskjeller. Her er det en jente på 19 år som har funnet kjærligheten med en på 44. Endret 3. desember 2011 av solch
Kelsier Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Fem-seks års aldersforskjell trenger ikke bety så mye. Det kan gå veldig fint. 30+ og 20- er kanskje litt vanskligere. Min erfaring med menn som er såpass mye eldre enn meg og blir interessert er at de ofte er mindre modne enn andre menn på samme alder. (Men det er min erfaring, det trenger ikke gjelde alle.) Mitt råd er at du ikke tenker så mye på alder dersom dere har veldig god kontakt, men vær påpasselig på at man lett kan bli utnyttet av menn som har levd som voksne ti år lenger og kan alle "triksene". Lykke til!
Steinar40 Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Noen som har noe tips? Må jeg bare vente til jeg har blitt et par år eldre, og dermed har sjanse på de som er såpass "gamle"? Ja. Du har ikke dårlig tid.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Takk for svar! Veldig plagsomt, for jeg føler at jeg bare må vente til jeg blir eldre. Skal møte han 31-åringen i morgen, men jeg føler det bare er ufornuftig og teit, så jeg tror ikke jeg kommer til å investere mye energi i dette. Han første 27-åringen er den eneste som jeg har blitt interessert i, men han har tross for at han har sagt han er interessert i å møte meg igjen, trukket seg unna nå. Han har uttrykt skepsis i forhold til aldersforskjellen tidligere, og er veldig vinglete. Så, ja, jeg vet ikke. Jeg tenker at jeg og han 31-åringen sikkert kunne fått til noe bra i 3-4-5 år, men etterhvert vil jeg vel føle at vi vokser fra hverandre, for jeg kommer til å forrandre meg en del i årene fremover, mens han sannsynligvis er kommet en del lengre og dermed ikke vil forrandre seg like mye i årene fremover. Så tenker at selv om vi er på bølgelengde nå, så forrandrer vel det seg med årene. Skal møte han, se hva det fører til, og slappe av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå