Loca Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Jeg er en som veier 60 kilo, og vil gå ned så jeg blir på 50-52 kilo, er ganske høy da. 177 og er bare 16, men hvordan skal jeg gå frem egentlig? Prøvd lenge, men går ikke. Har gått ned 5 kilo nå da, men da spiste jeg lite og kroppen ble sliten.. Finner ikke riktig måte å trene på. Hjelp?
The Kitten Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Jeg har ikke tenkt å hjelpe en 16 år gammel jente å bli sykelig undervektig. Med den vekten du vil oppnå, tilsvarer det at jeg skulle ha veid ca 35 kg. Høres det forsvarlig ut?
Rainbow Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Når du er så høy er du allerede veldig slank og lett. Å gå ned TI kilo vil få deg til å se skikkelig beinete og skranten ut. Dessuten er du kanskje ikke ferdig utvikla ennå, så det er nå de kvinnelige formene kommer. Kvinner skal ha litt lår og rompe. De kan gjerne være stramme, såklart, men det er ikke meninga du skal veie det samme som en 13-14-åring. Man må nødvendigvis gå opp i vekt av puberteten, for den har gjort/gjør deg til en kvinne. Jeg er 164, og nærmer meg 60 kilo. Og jeg ser ikke feit ut. Dessuten, det å ikke spise/spise ekstremt lite leder deg bare rett ut i spiseforstyrrelser. Du må spise sunt, men få i deg faste måltider.
Loca Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2011 Sier ikke at jeg er feit, men har hengerumpe. Flat mage har jeg heldigvis også, men føler at jeg er stor i forhold til alle de spinkle i klassen. Hele ungdomsskolen ble jeg kalt feit av gutter, og selvtilliten sank, og var like høy som nå. Veide vel 65 i 10 klasse, og ca 60 nå første år på VGS. Vil være gjennomsnitt for en 16-17 åring. Vil ligge på 50-55
The Kitten Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Sier ikke at jeg er feit, men har hengerumpe. Flat mage har jeg heldigvis også, men føler at jeg er stor i forhold til alle de spinkle i klassen. Hele ungdomsskolen ble jeg kalt feit av gutter, og selvtilliten sank, og var like høy som nå. Veide vel 65 i 10 klasse, og ca 60 nå første år på VGS. Vil være gjennomsnitt for en 16-17 åring. Vil ligge på 50-55 Man skal aldri endre kroppen sin basert på umodne gutter sine uttalelser. Du må også huske på at du er ganske høy, derfor er det logisk at du veier mer enn andre 16-17 åringer, hvis man ikke ser på vekt i forhold til høyde.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Vist du har hengerumpe må du trene rompen.. www.bodywork.blogg.no de som ligger på 50-55 er sikkert mye lavere enn deg. Tenk litt mer på hvordan du ser ut,og kommer til og se ut enn vekten.. Tror det er bedre for deg og begynne å trene litt istedenfor jeg. Eller gå til lege eller noe sånn så du ikke ender opp med anorexia.. Måten du ser deg selv på nå kan være helt fortrengt.
Loca Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2011 Vist du har hengerumpe må du trene rompen.. www.bodywork.blogg.no de som ligger på 50-55 er sikkert mye lavere enn deg. Tenk litt mer på hvordan du ser ut,og kommer til og se ut enn vekten.. Tror det er bedre for deg og begynne å trene litt istedenfor jeg. Eller gå til lege eller noe sånn så du ikke ender opp med anorexia.. Måten du ser deg selv på nå kan være helt fortrengt. Tips til hvordan man trener mage og rumpe da? Har ikke peiling. Føler at jeg er litt i overkant av vekt, vil helst være på tallet 50+, og ikke 60!
Loca Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2011 Hvorfor er tallet så viktig for deg? Fordi jeg føler at jeg veier mye, og synes en vekt på 50-58 er en fin vekt for meg selv. Tallet har jeg aldri brydd meg om, men gått opp for meg i det siste. Er kanskje litt for rund. Skal prøve å gå ned 10 kilo til etter sommer! Bare vet ikke hvordan..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå