AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Noen som vet om den Exitsprayen fremdels går an å få tak i? Evt. andre tips?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Kommer litt an på om det er skinn/stoff eller treverk? Salmiakkvann (en "tropp" salmiakk i en 10liters bøtte holder) funker fint på både malt/lakkert treverk og imitert skinn. Kan og brukes på skinn, dersom de blir satt inn med "skinnbalsam" eller lignende etterpå Stoff ville jeg brukt eddik - halvt om halvt med vann, og kanskje en dæsj tøymykner sammen med det. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Noen som vet om den Exitsprayen fremdels går an å få tak i? Evt. andre tips? Tror ikke den finnes. Men på Europris har de noe lignende. Tror den kalles noe sånt som Husmorens luktfjerner. Jepp, navnet henger igjen fra 50-tallet eller noe sånt, men jeg mener den skal fungere omtrent som x-it.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 Er det stoffseter så kan en tepperensmaskin være tingen.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Nei er sånn skinnimitasjon. Er det det som kalles skai? Noe billige greier fra Jysk tror jeg. Har vasket de og luftet de mye på verandaen, men lukten er der fremdeles
Fanta Exotic Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 Hvorfor snuste du ikke på dem før du tok dem med hjem? En gang lukta jakka mi skikkelig røyk, og da hang jeg den ute i et døgn. Da forsvant det... Men dette er kanskje mer innrøyka.
Gjest navnelapp Skrevet 7. desember 2011 #9 Skrevet 7. desember 2011 Er det lause puter? I så fall ville eg ha vaska dei med eddikvatn, 1 del vanleg kvit eddik til 5 delar vatn, og så sett dei ut på ein balkong eller liknande nokre dagar.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #10 Skrevet 7. desember 2011 Hvorfor snuste du ikke på dem før du tok dem med hjem? En gang lukta jakka mi skikkelig røyk, og da hang jeg den ute i et døgn. Da forsvant det... Men dette er kanskje mer innrøyka. Ville du ha snust på de? Trodde ikke folk røyka inne i 2011.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #11 Skrevet 7. desember 2011 Er det lause puter? I så fall ville eg ha vaska dei med eddikvatn, 1 del vanleg kvit eddik til 5 delar vatn, og så sett dei ut på ein balkong eller liknande nokre dagar. Det er denne: Min lenke
Gjest navnelapp Skrevet 7. desember 2011 #12 Skrevet 7. desember 2011 (endret) Vask den som over, og la dei stå ute nokre dagar. Edit: Vask ekstra nøye i saumane og i overgangen mellom sete og rygg. Endret 7. desember 2011 av Alt godt
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #13 Skrevet 7. desember 2011 Vask den som over, og la dei stå ute nokre dagar. Edit: Vask ekstra nøye i saumane og i overgangen mellom sete og rygg. Har egentlig gjort det, men skal prøve en gang til Men er meldt mye styggvær framover så spørs hvor mye jeg får luftet de
Fanta Exotic Skrevet 7. desember 2011 #14 Skrevet 7. desember 2011 Ville du ha snust på de? Trodde ikke folk røyka inne i 2011. ja, det ville jeg. Takler ikke røykelukt, og ihvertfall ikke i mitt hus! Jeg kjenner mange som røyker både hjemme og i bilen nå til dags. 1
Gjest happy_me Skrevet 12. januar 2012 #15 Skrevet 12. januar 2012 siden det er skai-puter på de, så tar de sikkert ikke skade av å bli dusjet. Spray på dem et rengjøringsmiddel (jif universal e.l) og spyl dem i dusjen og gnikk og gnu. Funker ikke det, ville jeg satt dem ut for lufting et døgn.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #16 Skrevet 12. januar 2012 Ville du ha snust på de? Trodde ikke folk røyka inne i 2011. merka du ikke da du hentet de,at det var et røykehjem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå