louise123 Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Hei! Jeg er en jente på 16 år som har veldig lyst til å drive med veldedighetsarbeid. Men problemet er at jeg ikke vet hva jeg kan gjøre når jeg er under 18, og google-søk gir meg lite informasjon. Så lurer på om det er noen her som vet hva en 16åring kan bidra med?
HopelessFear Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Hvorfor har du satt denne på Ris, ros og spørsmål?
Dubbedingsen Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Hei! Jeg er en jente på 16 år som har veldig lyst til å drive med veldedighetsarbeid. Men problemet er at jeg ikke vet hva jeg kan gjøre når jeg er under 18, og google-søk gir meg lite informasjon. Så lurer på om det er noen her som vet hva en 16åring kan bidra med? Meld deg inn i Røde Kors. Og flytt tråden.
louise123 Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2011 slapp av da, den va flytta før du kommentert
Gjest Badabing Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Røde Kors og Norsk Folkehjelp har vel litt forskjellig for de under 18 også. Ellers kan du jo ta kontakt med et sykehjem e.l. I nærheten og høre om du kan gjøre noe sosialt der? Bake med dem, spille bingo elns.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå