blåsymre Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Før hadde jeg koffein tabeletter men det er så lenge siden jeg har kjøpt sånn juks.. noen som kan tipse meg om noe bra som er lovlig selvfølgelig. Som bare gir litt ekstra energi til husarbeid og gåturer? Har lissom ikke lyst til å drikke battery for den er det så mye sukker i.
Supraspinatus Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Før hadde jeg koffein tabeletter men det er så lenge siden jeg har kjøpt sånn juks.. noen som kan tipse meg om noe bra som er lovlig selvfølgelig. Som bare gir litt ekstra energi til husarbeid og gåturer? Har lissom ikke lyst til å drikke battery for den er det så mye sukker i. Kaffe. Inneholder mye mer koffein enn redbull og battery. Spesielt espressomalt.
blåsymre Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2011 Jeg drikker kun kaffe med baileys så det begrenser seg av seg selv.
blåsymre Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2011 For eksempel Enaxin eller Gerimax tusen takk
spinnwild Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 tusen takk værsegod Ikke at jeg vet at de vil fungere da, googlet bare litt. Lykke til i din søken på mer energi, og vennligst kom tilbake med svar på om det fungerer eller ikke
Spøkelse Skrevet 4. desember 2011 #8 Skrevet 4. desember 2011 Sukkerfri Redbull? Er en del kunstig søtningsmiddel i den, men syns den er grei sånn innimellom Det er vel ikke snakk om at du planlegge tre om dagen antar jeg. 1
Smores Skrevet 4. desember 2011 #9 Skrevet 4. desember 2011 Sukkerfri Redbull? Er en del kunstig søtningsmiddel i den, men syns den er grei sånn innimellom Det er vel ikke snakk om at du planlegge tre om dagen antar jeg. Tenkte på den jeg og Nå liker ikke jeg Redbull så godt, men synes denne funker bra av og til.
Spøkelse Skrevet 4. desember 2011 #10 Skrevet 4. desember 2011 Ja, det minner meg ganske mye om da jeg var femten og drakk sprit Men om trådstarter liker battery så smaker jo det meste av energidrinker det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå