Charlie28 Skrevet 3. desember 2011 #1 Del Skrevet 3. desember 2011 Hei Skal snart kjøpe vår første vogn, og vurderer å kjøpe en simo vogn. Vil ikke ha kombi, da den er for tung, men duovognen virker som en god vogn. Stødig, klimavennlig og solid. Noen som har hatt erfaring med en slik simo duovogn? Er dere fornøyd? Positivt og negativt med duovognen? Evt en annen liknende vogn som er bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 3. desember 2011 #2 Del Skrevet 3. desember 2011 Vi hadde Simo duo og likte den kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlion Skrevet 3. desember 2011 #3 Del Skrevet 3. desember 2011 Nå er det ikke så veldig stor forskjell på Simo Duo og Simo kombi. De er like store og omtrent like tunge. Jeg har Simo Duo, 2009 mod,så ikke helt lik dagens modeller. Er veldig fornøyd med stor og lun bag. Jenta mi er nå 7 mnd og kan fint bruke bagen enda. Hun er tålmodig nok til å ligge også. Med eldstemann måtte vi skifte til sportsdelen ved 5 mnd fordi han måtte opp å se. Denne gang satser jeg på å få bruke bagen til det går mot vår igjen. Men om vi må over til sportsdelen tidligere er det ikke noe problem, for den er lun og god den også. Jeg bruker kalesjen på en gammel bærebag som bagforlenger ved fotbrettet(slik det gjøres på kombi). Så holder pose og dyne seg lettere på plass. Negativt må være at den er stor og tung. Den tar plass samme hva man skal. Fyller bagasjerommet, tar plass gangen, og er litt vrien å manøvrere i butikker. Eldstemann var ikke gammel før jeg kjøpte en shoppingtrille til bruk i butikker. Og han var bare litt over året når jeg kjøpte en Emmaljunga Scooter fordi vognen tok sånn plass når vi skulle på ferier o.l. Men å gå tur med er den super. Jeg liker også at den har så god fjæring. Har vært veldig fornøyd med vognen. Men skulle jeg valgt igjen hadde jeg nok kjøpt en Emmaljunga City Cross evt Classic sport m/ Citybag. Kommer nok til å gjøre det om vi skal ha et barn til. Lykke til med vognvalget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå