Gå til innhold

var på byen....hør hva som skjedde...

Anbefalte innlegg

Gjest peska_24
Skrevet

...og på et uteested traff jeg en overstadig beruset mann som sjanglet mot meg sammen med en kompis.

Kom bakfra, så på meg ca 10 cm fra ansiktet mitt, og utbrøt; hu der var stygg!! Jeg ble helt perpleks.

har aldri opplevd det før, og føler meg ikke så veldig stygg, men han ekle typen der ødela hele utekvelden min, og jeg gikk resten av kvelden rundt og nesten unngikk å se på folk for ikke å bry de med mitt ekle utseende.

noen opplevd det? føler meg helt bånn nå jeg. :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I all verden!

Det var neppe personlig, men jeg skjønner du tok deg nær av det. det hadde jeg også gjort. Uffameg - ja, jeg forstår at kvelden din gikk i dass.

Makan!

Skrevet

Fy flate!!! Det var helt sikkert ikke personlig. Men jeg ville snudd meg rundt å klaska til ham - HARDT!! :sinna:

Skrevet

:roll:

Så slemt!

Hadde nok kneet han selv, hvis jeg var deg.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Fy fader, han hadde hatt blåveis hvis han hadde sagt det til meg...

Gjest Anonymous
Skrevet

typisk desperat patetisk hersketeknikk fra full og mislykket mann

som har blitt avvist tidligere på kvelden. Ikke ta det personlig, tenk

at det er synd på noen som må tråkke på andre for å føle seg bedre.

Skrevet

Hmm.. Etter å ha konferert med "Ordbok for dritafulle menn" kan jeg ikke helt se hva du klager over. Jeg fant frasen "Du er stygg" og den ble oversatt til "Henne skulle jeg gjerne tatt med meg hjem og kost meg med natten lang, men dessverre er jeg så full og ekkel at hun aldri ville tatt i meg med en tang engang, jeg må straks redde ansikt med å utbryte en fornærmelse."

Skrevet

Ufattelig bra Starya!

Hadde jeg vært den som fikk den ekle kommentaren slengt i trynet, hadde du vært min reddende engel! :)

Men are pigs sometimes.

Skrevet

Hør på Starya! Noen menn fikser ikke å bli avvist, og tar det derfor ut over nærmeste kvinnemenneske - i dette tilfelle deg. Glem hele fyren, og tro hvertfall ikke på det han sa, det er bare bullshit fra en idiotisk fyr med mindreverdighetskompleks og litt for mye alkohol innabords.

GLEM HELE FYREN, LOVER DU MEG DET??!!!

Skrevet

Han ble nok avvist av en annen. Han syns nok at du var pen og ble derfor hans fiende.

Leste et sted at dette er et bra sjekketriks også. En gutt mente det i hvertfall.

Særlig smart var han nok ikke uansett.

Skjønner at kvelden ble ødelagt. Uansett hvor dumt det er så tar man sånnt innover seg.

Jeg opplevde engang å bli kaldt pakkishore. Hadde besøk fra Mexico og dro på byen sammen med dem. ( 2 gutter)

Stod for å bestille 3 pils i baren da en type snudde mot seg og bare slang ut pakkishore. Ble sjokkert og sa ingenting men hun i baren vinket på en type som kastet han ut. Han stod sammen med 3 andre som etterhvert også måtte ut pga oppførelsen i baren.

Uansett hvor dumme disse gutta var, tok jeg det til meg og klarte ikke å slappe av den kvelden. Synd for slike bør ikke kunne ødelegge noe for andre.

Skrevet

Får høre mye rart når man er ute. Jeg tror han sa det mest for å få kompisen sin til å le - FY FAEN, vet dere hva birger gjorde, han gikk heelt oppi ansiktet på ei jente og sa hu var stygg! UUÆÆHH HÆ HÆ HÆ. Har ikke noe med ditt utseende å gjøre, har med deres patetiske manerer å gjøre.

Mange menn som ikke har begrensninger sånn. Sist ble jeg fortalt av en mann (som jeg kjenner, og som har gitt meg mange komplimenter før, at det er synd jeg har type osv) at jeg hadde stor mage..! Jeg ble forbanna såklart. Og viste ham magen min, og spurte hvor den var stor hen. Han innrømte da at det var hans eget største kompleks, som han overfører til andre. Mannen ved siden av sa noe om - ser du på magen, hva feiler det deg, ser du ikke puppene?? :ler:

Skrevet
Fy flate!!! Det var helt sikkert ikke personlig. Men jeg ville snudd meg rundt å klaska til ham - HARDT!! :sinna:

Ikke å anbefale. Slike typer slår nok hardt tilbake.

Skrevet

Herregud så sjarmerende!!! Ikke rart fysaken har problemer med å sjekke damer!

Skrevet

ÅH hvordan kan folk være idiot????

For noen år siden ble jeg kallt noe lignende. Og jeg vet at jeg ikke er stygg. Men det som var teit i mitt tilfelle var at det var en jeg gikk på skole med. Så det jeg sa til han var at jeg hadde sykt lyst å slå til han , men han var ikke verdt det engang. Sa faktisk at han var verdt mindre enn dritt, så det å slå han ville være å sløse bort verdifulle krefter og tid . Og det hadde jeg ikke tenkt til på en slik dritt som han var.

Senere drev han og følgte etter meg for å si unnskyld. Men jeg bare overså han , går jo ikke ann å si noe slikt og deretter bare si unnskyld!!!!

Det som forøvrig er dumt er at jeg ennå husker hele episoden, så det var nok litt sårende allikevel.

Skrevet

Synd jeg ikke var der og hørte det :evil:

Uansett årsak var det der ren drittsekkoppførsel!

Skrevet

Det er utrolig så innbilske folk kan være som tror dem ser bedre ut enn andre..

For en del år tilbake skulle jeg på kino med ei venninne og broren hennes. Og når vi kom på togstasjonen gikk vi forbi ei jente som antagligvis skulle på byen. Pynta og fin. Så slenger han "soppen" jeg gikk sammen med til jenta "mye har du betalt for å værra så stygg a" Jeg fikk jo sjokk, og tenkte dessverre ikke så mye på jenta. Men håper det hjalp henne å høre at jeg kjefta på "soppen". Det gjorde meg bare så forbanna, han fikk klart høre at han var da f*** ikke bedre enn noen andre..

I fjor sommer gikk jeg forbi en 5-6 gutter i 18 års aldern. Han ene går midt i gata og sier høyt og tydelig "hver gang jeg ser meg i speilet, så ser jeg bare hvor kjekk jeg er", noe i den duren. Godt man har selvtillitt..

Skrevet

:enig:

Skrevet

Nå ble jeg minnet på hvordan guttene var mot meg på ungdomsskolen...tenk at voksne folk holder på sånn? Er ikke så lett å heve seg over slikt, men det er nok det beste!

Verste jeg hørte en gang var "fy f*, hun der hadde stor rumpe" på trikken for noen år siden. Da hadde jeg større rumpe enn jeg har nå, og jeg visste at jeg ikke hadde verdens minste rumpe, og det var ikke hyggelig å høre at andre var enig! Men når det gjelder så usaklige kommentarer som den du ble utsatt for så er det bare å riste på hodet og gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...