Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På pakken står det at babyer mellom 1-2 mnd skal ha 100-160 ml til hvert måltid. Til tider tømmer hun 160 ml. Vi har ikke gitt mer etter det, men kan virke som hun ikke blir skikkelig mett. Bør vi øke mengden? Jeg vet at tallene på esken bare er veiledene, men syns det virker mye å gi enda mer enn 160 ml til en baby på 7 uker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På pakken står det at babyer mellom 1-2 mnd skal ha 100-160 ml til hvert måltid. Til tider tømmer hun 160 ml. Vi har ikke gitt mer etter det, men kan virke som hun ikke blir skikkelig mett. Bør vi øke mengden? Jeg vet at tallene på esken bare er veiledene, men syns det virker mye å gi enda mer enn 160 ml til en baby på 7 uker?

jeg vill ringt helsestasjonen å hørt hva helsesøsteren mener om det.

Jeg har en sønn som er like gammel som ditt barn å han spiser bare 100ml.

Er nok bare min sønn som er litt småspist av seg,men synes det høres mye ut å gi mer enn 160 ml til en så liten baby.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Hvor mange ganger i døgnet får hun melk? Kunne det være en tanke å gi et ekstra måltid, med noe kortere mellomrom mellom alle og noe mindre melkemengde pr. flaske?

Endret av Belladonna
  • Liker 1
Skrevet

Babyen skal få til hun ikke vil ha mer

Skrevet

Babyen skal få til hun ikke vil ha mer

Noen mener at det må begrenses litt også.

Skrevet

Noen mener at det må begrenses litt også.

Dette mener ikke jeg. Hvos babyen er overvektig kan jeg være med på det men ikke ellers. Jenta mi fikk så mye hun ville når hun ville

Skrevet

Dette mener ikke jeg. Hvos babyen er overvektig kan jeg være med på det men ikke ellers. Jenta mi fikk så mye hun ville når hun ville

Hvis babyen nærmer seg 1 liter veldig tidlig må man også prøve å begrense litt. Men de aller fleste babyer holder seg innen normalen på mengen MME.

Skrevet

Hvis babyen nærmer seg 1 liter veldig tidlig må man også prøve å begrense litt. Men de aller fleste babyer holder seg innen normalen på mengen MME.

Var det mi gjorde, derfor det er så lett for meg å svare så bastant :) glemmer av og til at jeg har hatt en littfor enkel unge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...