Kame Skrevet 15. desember 2003 #1 Skrevet 15. desember 2003 ..men hva skal jeg ha til? Dama på butikken foreslo hvit skjorte eller liten topp med spaghettistropper, dog falt ingen av delene helt i smak.. Det hadde nok vært litt kult med en liten topp til, men jeg bor i kalde nord, og bør ha på noe mer. Er litt redd for at hvit skjorte og svart slips (med tynne sølvstriper i - som matcher buksa) blir for maskulint. Gode tips? Og hvilken jakke kan jeg eventuelt kjøpe til når det ikke finnes matchende jakke til buksa?
Søtpotita Skrevet 16. desember 2003 #2 Skrevet 16. desember 2003 Har vel egentlig ikke noe svar til deg, men syns det høres utrolig stilig ut det du foreslo! Lurte vel egentlig på hvor du har kjøpt det der slipset med sølvstriper? Og hvor mye det kosta?
Gjest lmari Skrevet 16. desember 2003 #3 Skrevet 16. desember 2003 Jeg bruker mitt ved siden av hvit skjorte og svart bukse, funker som bare rakkern, det!!
Kame Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2003 Har vel egentlig ikke noe svar til deg' date=' men syns det høres utrolig stilig ut det du foreslo! Lurte vel egentlig på hvor du har kjøpt det der slipset med sølvstriper? Og hvor mye det kosta? Hehe! Slipset er fra Floyd. Her oppe selger de det på B-Young. Har de kanskje Floyd på Vic elns, også? Det er smale sølvstriper vevd på skrå nedover slipset. Kosta 199,- (hvilket var mer enn "halve buksa", som ble kjøpt på Lindex!)
Søtpotita Skrevet 16. desember 2003 #5 Skrevet 16. desember 2003 hehe takk skal du ha kame:) Jeg tror jeg også må ha meg et sånt! Det er jo råstilig! Syns det blir ganske feminint jeg, til skjorte og alt:) Så jeg tror ikke du skal tenke på at det blir for maskulint! Gå slik du føler deg vel, du:)
Orthia Skrevet 16. desember 2003 #6 Skrevet 16. desember 2003 [quote="Kame Er litt redd for at hvit skjorte og svart slips (med tynne sølvstriper i - som matcher buksa) blir for maskulint.
Kame Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2003 Jammen da må jeg ut å finne meg en fin skjorte da! :D Det ser ikke litt rart ut, uten jakke, altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå