AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Hei! Jeg har et par ettersittende kjoler som jeg avogtil bruker. Jeg er slank, men desverre er jo magen den vanskeligste delen og jeg bruker derfor slanketruse/hold-in truse (slik som holder inn magen) under. Uten ser det ikke så veldig flatterende ut;) Men - når jeg har på denne trusen blir det en slags fleskepølse over trusekanten, hvis dere skjønner. Altså rett under puppene holder jo ikke trusa inn noe. Der blir det liksom dyttet opp istedet.. Så jeg lurer på; Finnes det enten en truse som går helt opp under BH'en eller en type stroppeløs hold-in body?(Kjolen er stroppeløs) Men helst en som ikke klemmer inn/slanker puppene. De trenger ikke bli slankere..
Gjest badeand1 Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 http://www.ellos.no/dv/20-Undertoy-bad-Shaping/jsfn/_/N-fitZ1z141hoZ1z141xe?Nr=212313 Noe sånt? Den er med stropper da..
Belle de Jour Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Ah, får bare Bridget Jones-assosiasjoner til hold-in. Men jeg ser jo at de har blitt litt finere. Men jeg er da rimelig sikker på at det finnes utallige bodyer/korsetter som er stroppløse?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Jeg har en sånn som er helt genial. Men betalte for den også da... Kjøpte den på Netty, som er Bergens svar på profesjonell undertøysbutikk. Den har litt lange ben og går helt opp til under puppene. Med stropper.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Den ligner på denne, bare at du kan dra framstykket helt opp til under puppene. Men det går sikker på denne modellen også bare du drar godt
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Herregud, jeg fikk ikke med meg før nå at du måtte ha stroppeløs. Beklager.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 Dette er en strømpebukse da, men den går iallfall høyt nok opp: Min lenke Kanskje du kan klippe av bena på den?
Gjest Best Skrevet 3. desember 2011 #9 Skrevet 3. desember 2011 Er denne høy nok? Denne passer fint på håndtakene mine i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå