idi Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Vi har akkurat fått en baby og etter blodprøve sa de at babyen hadde fått fars blodtype. Men det stemmer jo ikke..... Babyen er 100% sikkert hans!!!! Kan det være mulig å ha ulike blodtyper eller må det være en feil?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Jeg ser ikke helt hva du mener når du påpeker at barnet er 100% sikkert hans, "selv om" (?????) det har fått samme blodtype som ham. Aner ikke hvilke blodtyper dere har, så derfor...: Forelder 1 har: A Forelder 2 har: 0 Barnet kan få: A eller 0 Forelder 1 har: B Forelder 2 har: 0 Barnet kan få: B eller 0 Forelder 1 har: AB Forelder 2 har: 0 Barnet kan få: A eller B Forelder 1 har: 0 Forelder 2 har: 0 Barnet kan få: 0 Forelder 1 har: A Forelder 2 har: B Barnet kan få: A, B eller AB (Si ifra om jeg rotet eller glemte noe! Litt trøtt i dag. )
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 (Si ifra om jeg rotet eller glemte noe! Litt trøtt i dag. ) Glemte vel gjerne noen.. Forelder 1 har: A Forelder 2 har: A Barnet kan få: A eller 0 Forelder 1 har: B Forelder 2 har: B Barnet kan få: B eller 0 Ellers: Les på linken absinthia (ble det riktig stavet?) la ut.
idi Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2011 Hm... Jeg har 0, far har ab pos og babyen har a ett eller annet.....
Askael Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 AB oppsettet dit blir noe ukorrekt enn så lenge du ikke har med om f.eks blodtype A er AA eller A0, er en av foreldrene AA og den andre A0 er det umulig at barnet får 0. Men, akkurat det er i alle fall med på linken.
Askael Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 (endret) Hm... Jeg har 0, far har ab pos og babyen har a ett eller annet..... Når du har 0 og far har AB, så kan barnet bli A eller B. Når du da sier barnet er A, så ser jeg ikke helt problemet. Red: Du sier de sa barnet fikk fars blodtype, mulig de heller mente barnet fikk sin blodtype FRA far. Endret 3. desember 2011 av Askael
idi Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2011 Ok, så barnet må ikke ha ab pos han også...? Vil helst ikke bli mistenkt for utroskap!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå