Alida Skrevet 15. desember 2003 #1 Skrevet 15. desember 2003 Var det noen som så dagens episode av sex og singelliv ? Noen som ble bekymra ? Tenk på alt som kan gå galt... Tenk hvis jeg snubler i kjolen, skrekk og gru ! Men har ikke så lyst til å tro at dårlig bryllup betyr bra ekteskap heller, slik Carrie sa..... Har nå lyst på "drømmedagen" da
Arwen Skrevet 15. desember 2003 #2 Skrevet 15. desember 2003 Går det galt så går det galt, ingenting å sutre over i så fall. Får ta det med et smil Skal vel litt til at alt skal skjære seg men... ble ikke skremt hvertfall.
Engel Skrevet 16. desember 2003 #4 Skrevet 16. desember 2003 Skremt? pga av noen små uhell som det? Man kan jo ikke forvente at alt går knirkefritt, men hva så? Det viktige er jo at man blir gift.
Jens Skrevet 16. desember 2003 #5 Skrevet 16. desember 2003 Mitt bryllup kommer ikke til å være en episode i en amerikans serie, så muligheten for att noe kan "gå galt" vet jeg såklart er der, og det gjør da ingen ting.
nessi Skrevet 16. desember 2003 #6 Skrevet 16. desember 2003 Tja... skulle noe skjære seg er jeg sikker på at vi skal klare å le av det. Nå er jeg ikke så veldig opptatt av at alt må være perfekt, så det bekymrer meg ikke. Det viktigste den dagen er å bli gift med mannen jeg elsker.
Gjest Tex Skrevet 16. desember 2003 #7 Skrevet 16. desember 2003 Jeg så det. Ble ikke skremt akkurat, men jeg tenkte at det kan være greit å være bevisst på å ha nervene på innsiden av kroppen den dagen, slik at man kan ta slike eventualiteter med fatning.... Det hadde jo blitt adskillig verre dersom Charlotte hadde fått sammenbrudd der hun snublet nedover med vin på kjolen.....
Amelie Skrevet 16. desember 2003 #8 Skrevet 16. desember 2003 Synes bare det var hysterisk morsomt. Alltid morsomt med folk som skal gjøre ting så perfekt, også rakner alt etter tur Litt slem humor kanskje, men grei å ha med seg på egen bryllupsdag! Amelie
Scorpina Skrevet 16. desember 2003 #9 Skrevet 16. desember 2003 Planlegger så godt som mulig, men skulle det skje skjær i sjøen...well, so be it!!! It's out of my hands - - -som det så smugt heter. Skjønt, STORE (tabber)/problemer som at maten ikke kommer, spriten blir stjælt, hotellet konkurs og fotografen i influensa - - well, da er det ikke mye å gjøre med saken Tar det hele med knuuuuuuuuuusende ro!!! NEKTER å la meg stresse!! Så DESSÅ :D
Tusenfryd Skrevet 16. desember 2003 #10 Skrevet 16. desember 2003 Fra en gammel frue... Noe kommer til å skjære deg. Det vil være en ting eller to dere glemmer å ta med hjemmefra, å si i talen - noen å snakke med. Det vil være ting som blir annerledes enn det dere har planlgt - sånn er det bare. Sånn blir det når man har en gløggfest hjemme før jul også. - Jeg glemte sjalet mitt jeg skulle ha etter middagen. - Håret falt sammen pga beskjeden spraybruk fra frisøren, og jeg måtte fikse det selv. - Tre vodkaflasker ble funnet dagen etter. (Vodka gikk vi tom for og var det mest etterspurte) - vi glemte å gi toastmaster en beskjed som alle gjesten skulle ha. - vi hadde tenkt å brenne en cd med musikk fra bryllupet - hadde ikke kapasitet - jeg glemte talen min hjemme Men det ble en perfekt dag - for jeg ble gift med den mannen jeg elsker. Og alle disse småtingene er uvesentlige og ja, man kan tenke etterpå at det var dumt, og det skulle vært annerledes, og hadde jeg bare husket osv... men det er greit. ta det med humør, improviser og ikke tro at absolutt alle detaljer er det som gjør et bryllup perfekt.
Lala Skrevet 16. desember 2003 #11 Skrevet 16. desember 2003 Synes bare det var hysterisk morsomt. Alltid morsomt med folk som skal gjøre ting så perfekt, også rakner alt etter tur Litt slem humor kanskje, men grei å ha med seg på egen bryllupsdag! Amelie Hadde sette den episoden før på danske TV3, men måtte se den igjen. Eller forresten.. det gjør jeg jo med alle episodene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå