Gå til innhold

Legger du merke til mindre aktive brukere på KG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger dere ikke merke til "mindre kjente" brukere på KG? I alle "_ _ _ _ Bruker på KG?" så blir bare de samme brukerne nevnt om og omigjen, gjerne de som er litt "kjent", som Yme, HunterLady, NozMonster, Steinar40 osv.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel de som stikker ut hodet oftest som blir sett og hørt her inne som ellers i verden. Jeg er egentlig litt lei av alle de som svarer først og kulest i alle tråder. Alle de som virker som at de har masse på hjertet hele tiden. Jeg syns det er triveligere å snakke med de andre.

• Liker 2
Skrevet

Viss jeg åpner en tråd som virker interessant og ser at det er de samme gamle som har en diskusjon seg i mellom så gidder jeg ikke lese tråden.

• Liker 5
Skrevet

Er emnet interessant så ser jeg ofte ikke hvem som skriver innleggene. Med mindre det er en lang tråd med frem og tilbake, så ser jeg engang ikke "forskjell" på AB'ere, de med 20 000 innlegg og de med 23 inlegg.

Leser hva de skriver og debatterer/svarer deretter.

• Liker 2
Skrevet

Nja. Noen legger jeg jo merke til, men er vel heller innholdet i innleggene som avgjør om jeg husker noen eller ikke.

Skrevet

Ja, jeg legger merke til de mindre aktive, og svarer oftere på innlegg skrevet av disse enn av de som er mest "kjent" (de du nevner i innlegget + en del til). Dette fordi man ofte vet hva de mest "kjente" kommer til å skrive, jeg synes dessverre mange av de skriver gjennomgående irrelevante og "morsomme" innlegg som jeg tolker som et forsøk på å få respons fra de andre i gjengen, fremfor å svare konstruktivt på det det blir spurt om. Jeg skulle ønske de kunne latt være å kuppe tråder, for det er sjelden interessant for andre, og spesielt når de bare svarer hverandre og overser andre som bidrar i tråden.

• Liker 6
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg kjenner igjen en god del innlegg, men det er ikke alltid jeg kan si så mye om de mindre aktive brukerne.

Som andre her hender det imidlertid at jeg ser enkelte brukere i tråder, og går stille ut igjen av tråden. For enkelte brukere her inne har en tendens til å ta opp det samme tema gang på gang, uansett hva trådene egentlig handler om. Dermed blir det som egentlig kunne vært en interessant diskusjon nok en gang ødelagt :sukk:

• Liker 2
Skrevet

Oi, tenkte på dette for ikke så lenge siden faktisk. Men enig i det som har blitt nevnt ovenfor, men jeg legger i grunn ikke merke til om det er "kjente" folk som har kommentert eller ikke, jeg bare leser nedover uten å legge merke til brukernavn og bilde i grunn.

Skrevet

Vel, for å si det slik. Starter Steinar en tråd, så vokser tråden fort med 9-10 siden en lørdag kveld (22. juli satt hele gjengen og diskuterte risgrøt på date hele kvelden og natten). Starter vi andre en tråd, blir vi lett oversett eller bare en 3-4 responser.

• Liker 5
Skrevet

Jeg legger mest merke til de jeg er mest enig med, og de jeg er mest uenig med. Det er i hvertfall de jeg husker :)

Gjest badeand1
Skrevet

Vel, for å si det slik. Starter Steinar en tråd, så vokser tråden fort med 9-10 siden en lørdag kveld (22. juli satt hele gjengen og diskuterte risgrøt på date hele kvelden og natten). Starter vi andre en tråd, blir vi lett oversett eller bare en 3-4 responser.

Hva har datoen med det å gjøre da? oO

Skrevet

Ja, jeg legger merke til mindre aktive brukere. Gjerne de som interesserer seg for noe av det samme som meg, for da dukker navnene deres opp i ca. de samme trådene som jeg svarer i. Noen av de jeg har lagt merke til har 100 innlegg, noen har 1000+.

Gjest Slowpoke
Skrevet

Jeg legger merke til alle som er i trådene jeg leser. Legger kanskje oftere merke til de "kjente" brukerene fordi jeg kjenner igjen skrivemåten deres og holdningene.

Har selv følt meg litt oversett til tross for at jeg kanskje har skrevet det samme som andre mere kjente brukere har skrevet etter meg. Har merket at det ofte er de som får svar på innlegget og ikke meg. Kanske jeg formulerer meg på en litt mere anonym måte, jeg vet ikke.

Nå har jeg skiftet nick noen ganger også da, så jeg er nok ikke den som folk kjenner igjen så lett.

• Liker 4
Skrevet

Hva har datoen med det å gjøre da? oO

Det skjedde faktisk ting den 22 juli som ikke hadde noe med risgrøt å gjøre. Har du glemt det?

• Liker 7
Gjest Koala Lompa
Skrevet (endret)

Jeg legger merke til alle som er i trådene jeg leser. Legger kanskje oftere merke til de "kjente" brukerene fordi jeg kjenner igjen skrivemåten deres og holdningene.

Har selv følt meg litt oversett til tross for at jeg kanskje har skrevet det samme som andre mere kjente brukere har skrevet etter meg. Har merket at det ofte er de som får svar på innlegget og ikke meg. Kanske jeg formulerer meg på en litt mere anonym måte, jeg vet ikke.Nå har jeg skiftet nick noen ganger også da, så jeg er nok ikke den som folk kjenner igjen så lett.

Det der kjenner jeg igjen. Tror kanskje om man er mer "kjent" her inne så vil "bekjente brukere" føle større forpliktelse til å svare. Ikke sånn negativ type forpliktelse :)

Forøvrig så legger jeg selvfølgelig godt merke til de som er veldig aktive og som stikker seg litt frem her,mange av dem ser man jo uansett hvor man snur seg her inne.

Men prøver også å legge "fremmede" på minnet om de har kommet med noe jeg synes er interresant.

Endret av Koala Lompa
Skrevet

Legger egentlig ikke så mye merke til noen brukere.. Jeg prøver å lese diskusjonene uavhengig av hvem som hadde en mening om noe... man svarer bedre da syntes jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...