Too-Tikki Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Hei! Lurte litt på hvor jeg skulle legge denne, men tattoo er jo hud, så here we go Jeg skal tattooere en phoenix på ryggen og leter etter en dyktig artist å ta den hos. Jeg har ikke bestemt meg helt for om det blir farger eller svart, men tror jeg heller mot farger. Normalt liker jeg best svart/grå, men akkurat phoenixen tror jeg vil gjøre seg best med farger. Stilmessig blir det realistisk, men selvfølgelig også fantacy. Jeg er veldig imponert over electric Lina på Attitude i Moss, og har ikke noe problem med å måtte vente litt for å få tatt den hos rett persjon (må spare litt først uansett), men jeg er ikke sikker på om jeg vil betale 1000 kr for å stå på en liste uten å vite noe om når jeg vil få time eller få snakka med vedkommende først. Men at jeg liker hennes arbeider sier jo litt om stilen jeg ønsker. Noen som har forslag til hvor jeg kan ta den? Jeg bor i Trondheim, så det hadde selvfølgelig vært mest praktisk. Men jeg er villig til å reise litt og er i Osloområdet innimellom, så det hadde også funka greit. Stikkord: realistisk, fantasy/fugl og farger Jeg har ikke et ferdig motiv, men veldig klare tanker om hvordan jeg ønsker den, så håper på noen som er dyktige på å sette dem ut i live
Gjest Tekola Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Anbefaler å sjekke ut denne tråden på diskusjon.no, der snakkes det til stadighet om det
challenger Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Har hørt veldig mange skryte av Elton ved Flaming Heart Tattoo i Trondheim iallefall. Veit ikke hva det er han er best på men går jo an å sjekke det ut?
Minya Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Jimmy Duvall ved Invictus Tattoo oppe ved Alexander Kiellands plass er veldig dreven. Han har gjort to av mine. Minstepris på 1000 kroner, alt over en viss størrelse vurderes etter kompleksitet og fargevalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå