Mamzen Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Heisann! Hvilken farge/materiale er finest å ha på håndklær, krukker, skåler og div, når vi har hvite fliser på veggene, grå fliser på gulv og innredningen er hvit?? Evnt bilder :-)
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Alt går jo ann når badet er så nøytralt. Jeg hadde tatt opp detaljer i en farge som jeg liker. Jeg har nøytralt bad og bytter mellom turkis/blått og lilla. Gjett hvilken farge jeg har nå? Til og med tannbørsten matcher.
Gjest otrivin Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Vi har samme som dere. Vi har håndklær i hvit og beige og et annet sett med hvit og grå og hvit og blå til sommer. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90159175/ Vi har disse. Bare fargene som nevnt. Syns de tørker fort og man får faktisk av det våte, som er mangel med mange andre håndklær. Syns også billig-håndklene til Ikea tørker godt, haha. Har også sånne kurver, i forskjellige størrelser. Beige. Til ting og tang. Syns det er fint, blir litt kontrast til det hvite og grå og passer godt med beige håndklær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå