Lykkepilla Skrevet 3. desember 2011 #21 Del Skrevet 3. desember 2011 Ble faktisk mye bedre med en gang! Tusentakk, haha. ''hevelsen'' ble mye mindre, samme med klumpen under. Stangen er ''lenger'' også. )) Det er bra!! Fortsett slik en stund framover, til det er helt bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #22 Del Skrevet 3. desember 2011 Det er bra!! Fortsett slik en stund framover, til det er helt bra Jaujau, hvor mange ganger om dagen skal jeg gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerr Skrevet 3. desember 2011 #23 Del Skrevet 3. desember 2011 Ser ikke sånn ut.. eller hvordan ser det ut? haha Om du kjenner stanga gjennom huden bedre enn før, så kan det være en indikasjon på at den gror ut. Men i og med at det er 2 mnd siden du tok den, skal det i utgangspunktet ikke være noen fare for det. Det høres i grunn mer ut som en betennelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #24 Del Skrevet 3. desember 2011 Om du kjenner stanga gjennom huden bedre enn før, så kan det være en indikasjon på at den gror ut. Men i og med at det er 2 mnd siden du tok den, skal det i utgangspunktet ikke være noen fare for det. Det høres i grunn mer ut som en betennelse. Kjenner ikke stangen bedre gjennom enn før.. Er akkurat likt som det alltid har vært. Så tror ikke den er på vei til å gro ut..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkepilla Skrevet 3. desember 2011 #25 Del Skrevet 3. desember 2011 Jaujau, hvor mange ganger om dagen skal jeg gjøre det? Nok med en gang om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gohege Skrevet 3. desember 2011 #26 Del Skrevet 3. desember 2011 En annen ting i tillegg til å rense piercingen din med klorhexidin både morgen og kveld, kan være å smøre litt basimysin (den der infeksjonskremen i gul tube) rundt åpningene. Det funket ihvertfall når jeg ble betent etter å fått litt parfyme ved navlen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regza Skrevet 3. desember 2011 #27 Del Skrevet 3. desember 2011 Og om du skulle bli lei, husk at du ikke skal ta ut piercingen før betennelsen er helt klarert. Du ønsker ikke ha en betennelse fast inne i huden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #28 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg synst du skiftet piercing smykke utrolig kjapt. Jeg ventet i 6-7 mnd før jeg skiftet.. Jeg var litt plaget med betennelse byll inne i piercing hullet.. Renset det ofte og knekte ut pusset, Ene gangen jeg knekte so virket det som jeg virkelig fikk hull på byllen. Og etter det så har det gått bra. begynte forresten å koke boltene før jeg satte den i, og det tror jeg virkelig har hjelpt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #29 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg fikk en gang betennelse i piercingen i navlen og havnet på sykehuset med begynnende blodforgiftning, så om det vedvarer bør du ta deg en tur til legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #30 Del Skrevet 4. desember 2011 Ta den ut og la den gro. Skjedde noe lignende med meg, etter jeg hadde byttet kanskje 3-4 ganger fikk jeg en betennelseskul som la seg like ved utgangen så den ble vanskeligere å treffe. Tok den vel ut forrige uke og nå er alt i orden. Hadde betennelse i sånn 3-4 mnd... AU!!!!! Det ble vondt, den satt fast og jeg kunne ikke gjøre noe for det var så ømt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #31 Del Skrevet 4. desember 2011 Ta den ut og la den gro. Skjedde noe lignende med meg, etter jeg hadde byttet kanskje 3-4 ganger fikk jeg en betennelseskul som la seg like ved utgangen så den ble vanskeligere å treffe. Tok den vel ut forrige uke og nå er alt i orden. Hadde betennelse i sånn 3-4 mnd... AU!!!!! Det ble vondt, den satt fast og jeg kunne ikke gjøre noe for det var så ømt Ouch, hørtes ikke godt ut! Men piercingen min gjør ikke vondt, og det kommer ikke ut noe puss, og er ikke hoven lenger. Så tror det går fint at jeg ikke tar den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå