Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sanne__
Skrevet

Er det noe jeg innbiller meg eller er Idbareminerals foundations endret konsistens? Smelter liksom ikke like bra inn i huden som før og min hudpleier som før skrøt så veldig av produktet skal slutte å føre det.Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også reagert litt på det. Jeg brukte den matte versjonen og byttet til den orginale, og det hjalp ganske mye.

Gjest Sanne__
Skrevet

Jeg har også reagert litt på det. Jeg brukte den matte versjonen og byttet til den orginale, og det hjalp ganske mye.

Den matte var heller ikke jeg fornøyd med men fikk høre av hudpleier at den var til ekstra fet hud eller var det motsatt? Men allikevel.. merker at det vanlige idpudder kladdder mer enn før. Veldi dumt, for vært så fornøyd i flere år og først siste året jeg har vurdert å bytte.Men til hva? :unsure:

Skrevet

Den matte var heller ikke jeg fornøyd med men fikk høre av hudpleier at den var til ekstra fet hud eller var det motsatt? Men allikevel.. merker at det vanlige idpudder kladdder mer enn før. Veldi dumt, for vært så fornøyd i flere år og først siste året jeg har vurdert å bytte.Men til hva? :unsure:

Ja, eller den er anbefalt til de som sliter med blank hud osv. Jeg synes pudderet legger seg som et lag oppå huden, og det er jo nettopp det id ikke skal gjøre.

Det er så synd, for jeg var også kjempe fornøyd. Jeg har lurt litt på kanebo, men har ikke fått sjekket det ut ordentlig. Du får si i fra hvis du kommer over en god erstatning :)

Gjest Sanne__
Skrevet

Ja, eller den er anbefalt til de som sliter med blank hud osv. Jeg synes pudderet legger seg som et lag oppå huden, og det er jo nettopp det id ikke skal gjøre.

Det er så synd, for jeg var også kjempe fornøyd. Jeg har lurt litt på kanebo, men har ikke fått sjekket det ut ordentlig. Du får si i fra hvis du kommer over en god erstatning :)

Skulle ønske jeg hadde hamstret MASSE av idpudderet den gang det faktisk var brukelig. Tenker bruke en foundation til Babor men oppnår ikke effekten idpudder hadde før.Kladding, æsj er vel å lure forbrukerne og all den tid lovnaden og prisen er den samme :trist:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...