Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om Ikeabussen i Oslo går på søndagene nå i desember?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt spørsmål, det lurer jeg også på.

Skrevet

Ja, det hadde vært greit å vite!

Hadde egentlig tenkt å dra i dag, men for øyeblikket frister været mest til innetid :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ja, det hadde vært greit å vite!

Hadde egentlig tenkt å dra i dag, men for øyeblikket frister været mest til innetid :fnise:

Ja, skikkelig hustrig i dag!

Når det gjelder spørsmålet ditt så tror jeg den går, men jeg er virkelig ikke sikker...

Du har ikke ruter-kort?

Skrevet

Har ikke ruterkort, men det kan jeg jo alltids kjøpe :) Går det rutebuss til Ikea også?

Lurte litt på å bare gå bort til busstoppen i morgen og se om bussen dukker opp;)

Samtidig er det kanskje ikke akkurat færre folk på Ikea i morgen, så burde vel egentlig komme meg dit i dag, men det man kan utsette til i morgen.... :fnise:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Det var jammen meg ikke lett å finne ut, på spørsmål og svar står det trykk på varehuset, men på varehuset finner man ingenting. Herregud, hvor komplisert er det å legge en tabell på et sted der den er lett å finne igjen :klo:

• Liker 1
Skrevet

Både 66 og 401 går til Ikea Furuset, og 79-bussen stopper like ved. Men jeg kan jo ikke bussrutene i hodet da, så for alt jeg vet kan det hende de bussene ikke går på søndager :P

Slependen aner jeg ikke om det går rutebuss til, men det står nok på nettsidene.

Skrevet

Det var jammen meg ikke lett å finne ut, på spørsmål og svar står det trykk på varehuset, men på varehuset finner man ingenting. Herregud, hvor komplisert er det å legge en tabell på et sted der den er lett å finne igjen :klo:

Vet det, du må trykke på varehusinformasjon når du er inne på varehuset...

Skrevet

Både 66 og 401 går til Ikea Furuset, og 79-bussen stopper like ved. Men jeg kan jo ikke bussrutene i hodet da, så for alt jeg vet kan det hende de bussene ikke går på søndager :P

Slependen aner jeg ikke om det går rutebuss til, men det står nok på nettsidene.

Takk:) Da kan jeg bare sjekke ruter.no før jeg (evt;) ) drar i morgen. Så får vi satse på at Furuset har det jeg skal ha :)

Jeg synes det er litt rart om bussen ikke går, for de tjener jo garantert på å sette den opp, men det er rart det ikke er noe informasjon på nettsida.

Skrevet

Takk:) Da kan jeg bare sjekke ruter.no før jeg (evt;) ) drar i morgen. Så får vi satse på at Furuset har det jeg skal ha :)

Jeg synes det er litt rart om bussen ikke går, for de tjener jo garantert på å sette den opp, men det er rart det ikke er noe informasjon på nettsida.

Jeg prøvde å spørre Anna:p

Du sa : Går ikeabussen på søndager med søndagsåpent?

IKEA tilbyr gratis buss til og fra noen av våre varehus. Se ditt lokale varehus for informasjon om dette.

DET var jammen et nyttig svar!

• Liker 3
Skrevet

Ring oss på telefon: 815 44 000

I tidsrommet 09-20 på hverdager og 10-18 på lørdager vil en av våre hyggelige kundebehandlere ta i mot henvendelsen din.

Utenom disse tidene vil du kunne få informasjon om åpningstider, bussforbindelser, lagersaldo eller du kan bestille våre kataloger gratis.

Det er mest trafikk på telefonen i tidsrommet 10-14.

Skrevet

Uff, ja, fælt vær, ikke mye lyst til å gå ut av døra i dag :overrasket:

Ville satset på i morgen om jeg var deg, tviler på t folk har fått øynene opp for søndagsåpent helt enda ;)

Til Slependen vet jeg at Slemmestad-bussen stopper i nærheten, men da må man gå litt. Ikke at det er så veldig farlig, er bare deilig å bli fraktet rett til døra, gratis ;)

Si i fra hva du finner ut da! :)

Skrevet

Jeg prøvde å spørre Anna:p

Du sa : Går ikeabussen på søndager med søndagsåpent?

IKEA tilbyr gratis buss til og fra noen av våre varehus. Se ditt lokale varehus for informasjon om dette.

DET var jammen et nyttig svar!

Ja, Anna har svar på mye! Hun vet ikke om bussene går på søndag, men prøv og spør henne om hun er singel, for det har hun faktisk svar på... :fnise: Men jeg skal vel komme meg på Ikea i løpet av helga!

Tror ikke kommer til å ringe, jeg kommer meg nok dit uansett, så da sparer jeg de pengene og minuttene til noe annet ;)

Skrevet

Uff, ja, fælt vær, ikke mye lyst til å gå ut av døra i dag :overrasket:

Ville satset på i morgen om jeg var deg, tviler på t folk har fått øynene opp for søndagsåpent helt enda ;)

Til Slependen vet jeg at Slemmestad-bussen stopper i nærheten, men da må man gå litt. Ikke at det er så veldig farlig, er bare deilig å bli fraktet rett til døra, gratis ;)

Si i fra hva du finner ut da! :)

Ja, tror jeg går for i morgen jeg! Da kan jeg hvertfall si i fra om bussen gikk eller ikke ;)

• Liker 1
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Ah, der jeg tok feil, jeg tenkte at gratisbuss var en service jeg :laugh:

Anna pleier å være veldig konstruktiv ja! :fnise:

Skrevet

Det ble en liten utsettelse til på den Ikeaturen ;) Men i morgen er dagen, da blir Ikea rett etter jobb :)

Skrevet

Å, det minner meg om at jeg så IKEA-bussen i stad, da jeg kom med bussen fra et annet sted. Så, da har vi svaret :) IKEA-bussen går på søndager :)

Gjest Blondie65
Skrevet

Var dette virkelig så vanskelig å finne?

Under varehusinformasjon Furuset står det:

Gratis buss

Gratis buss en gang i timen fra mandag til lørdag

mellom Fred Olsens gt. 2 og IKEA Furuset.

Se busstider

Du kan også ta rutebuss 66 og 401 til og fra IKEA Furuset.

Under varehusinformasjon Slependen står det:

Gratis buss

Gratis buss en gang i timen fra mandag til lørdag

mellom Fred Olsens gt. 2 og IKEA Slependen.

Se busstider

Osv.

Skrevet

Joa, Blondie, men nå er det søndagsåpent som følge av julen, og disse tidene sier ikke noe om evt juletider :)

Gjest Blondie65
Skrevet

Joa, Blondie, men nå er det søndagsåpent som følge av julen, og disse tidene sier ikke noe om evt juletider :)

Men siden alle varehusene opplyser om sin desember søndags åpent vil jeg anta at de også ville opplyst om søndagsbussen hvis den fantes, tror du ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...