AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Jeg tenkte å begynne å bruke hipstere i stedet for string. Men kanten på de ruller seg oppover, og da syns det jo gjennom buksa. Er alle slik, eller har jeg bare vært uheldig med de jeg har prøvd?
Labello Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Noen har pleid å rulle seg oppover, og andre sitter smæck Pass på at du bruker riktig størrelse
Hecubaa Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Jeg syns hipstere har en tendens til å ende opp mer eller mindre som stringtruser uansett 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 De hipsterne jeg har pleier å rulle seg av og til. Synes nesten det er mer irriterende når de flyr opp i stompen. :/
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Tror du bare må prøve deg frem og finne riktig størrelse og type. Jeg brukte sånne blondehipstere fra HM før og de pleide å rulle seg både opp og ned De i bomull derimot er mye bedre. Dessuten så har jeg funnet ut at det hjelper å kjøpe en størrelse mindre enn det jeg vanligvis ville gjort. Sånn om de ikke strammer for mye. Eller så har jeg begynt å få sansen for truser igjen små søte blondetruser. alt er bedre enn string.
Gjest Tigress Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Dei rullar seg for meg også. Er berre string som ikkje er synleg under bukser, slik er det berre. Mange som truleg trur dei har usynlege truser, men...
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Har man litt peiling så kan man da fort se om en dame har på seg stringtruse også da. Det skal ikke så mye kunnskaper til før man kan oppdage det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå