Gå til innhold

Å ha sex i en bil....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ved enkelte anledninger hatt sex i en bil.

Men ikke alltid med like vellykket resultat da selvsagt. Jeg husker en spesiell historie for noen år siden...jeg kjørte bil med to piker jeg ikke kjente så godt....jeg blir stadig vekk overrasket over jentenes kjedsomhet og trang til å holde fast ved det trygge..... hun som satt i føresetet følte tydeligvis at svadaen min var uinteressant....for hun kjapt....som om jeg ikke skulle merke det...begynte å leke med lillemann..... vi parkerte bak Frognerparken ved Monolittveien.... hvor hun ene begynte å holde på.....jeg satt der glad og fornøyd mens jeg takket vårherre eller bare tilfeldighetenes mektige spill.....

Det eneste er at alle som lufter bikkja eller gå turer driver å nærmer seg alle biler fordi dem tror det skjer noe muffens....faen.... folk....ha dere vekk! Jeg går ikke oppe i bilvinduene til folk! Makan....folk må lære passe sine egne saker!

Hvorfor skal en jente alltid ødelegge?

Hun som satt i baksetet...følte seg nok forbigått.....hun ville så gjerne også være med.......hvorfor kanke jeg være med...spurte hun? For et idotisk spørsmål! Selvsagt kunne ikke hun også! Jeg er jo bare en! Det er jo ikke plass til flere, teite damer....skal jeg da lissom sitte i midten på girstanga da?

Da begynte sytinga.....jammen...hun var jo også like flink.....hva skal hun lissom gjøre da? Jammen helvete da, hvorfor må jeg alltid tenke for jenter....kan hun ikke bare vente på tur? Husk, jeg var kåt og glad og ble sugd....jeg orket faktisk talt ikke ei som bare skulle klage.....hvorfor er det så vanskelig å forstå for jenter, at mannen er begrenset? Hva skal jeg gjøre da....spurte hun igjen......du kan vel holde vakt, foreslo jeg.... holde vakt? Hvorfor i helvete skal jeg holde vakt, skreik hu, vakt kunne jeg faen meg holde sjøl!.... og gikk..... herregud.....så oppgitt jeg ble. Istedet for å bli sugd måtte jeg drive å leite frognerparken rundt........

......aldri mer småpiker på Waco.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jo bare vært å sette seg midt i baksetet, da... Jeg trodde det var en fantasi hos menn å bli oppvartet oralt av to damer som sloss om å tilfredstille deg. icon_wink.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmmmm...nå kan jeg ikke dy meg...

Så du var inn på bryllupssiden og klagde over et innlegg der inne, som du synes var idiotisk....hva er da dette innlegget?????

Det er tydelig at du er "Waco" ja...

Nå det gjelder ditt innlegg......:

Hadde du hatt litt omløp i hodet så hadde du satt deg i baksetet og fått full behandling av begge!! He-he du er en sånn type som ikke ser skogen for alle trærne..

Skrevet

Anonym, det er kanskje litt forskjell å spørre hvor lang tid det tar å dekke på et bord, og å prøve å ha sex med to umulige jenter samtidig?

1212[ Dette Innlegg er endret av: waco den 2002-05-20 13:13 ]

Skrevet

Kanskje du har utviklet en så sterk antipati mot jenter at til og med sexfantasiene dine blir ødelagt...?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg anbefaler deg å lese innleggene korrekt, hun spør om hvor mye penger vi andre har brukt til bordpynting. Siden du ikke har noe å bidra med....innse dine begrensninger....la vær å svare!!

He-he ditt kvinnesyn er til å le av..... Men du sier noe annet også i innlegget ditt, og det er at en mann er begrenset, og det kan man trygt si at du er!!!

Hvis du har dette intense og aktive sexlivet du gir uttrykk for på denne siden, så hvordan i h.....har du tid til å være så mye her inne?

Ja-ja det er bra du har fantasi.....

Nok sagt!! icon_smile.gifHave a nice life!!

• 20 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: dafbf...e81

Skrevet

Jeg var også nære på, i Audien til kjæresten min.  Men han feiga ut, redd for å bli tatt på fersken 😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...