AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Aldri hatt kjærste, aldri fått oppmerksomhet fra gutter, aldri blitt elsket av noen. Og nå føler jeg for å leve litt! Eller er det for dumt at en dame i min alder begynner å leve litt? Jeg ser så ung ut, ser ut som om jeg er 18-20 år. Stadig vekk noen som blir sjokkert når jeg sier hvor gammel jeg er, og de sier "Å, jeg trodde du var 18..." Jeg er litt deppa til tider, fordi jeg føler jeg går glipp av så mye. Føler veldig for å oppleve et forhold og alt det som det følger med. Eller skal jeg bare være glad for at jeg er singel? 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Ja, vær glad du er singel! Du går ikke glipp av noe!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 LEV!!!! Jeg er snart førtis (!!!), og føler meg mye eldre nå enn når jeg var 30. Skulle ønske jeg var 30 igjen og kunne leve livet uten å bli oppfattet som en middelaldrende desperat dame.... Go for it, man blir ikke yngre med årene! PS: Ikke gidd å svar Steinar40. Da får du bare en moralpreken....
PanLi Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 PS: Ikke gidd å svar Steinar40. Da får du bare en moralpreken.... Da kan TS svare meg isteden. For jeg lurer på det samme Hva legger du i det å "leve litt"?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Jeg lurer også på hva du mener med det? Er det ons ol du tenker på?
Gjest SemperFi Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Jeg har hørt singelreiser m/gruppe er poppis, kanskje et alternativ?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 LITT OT: Har vært inne og sett på den der singlereiser, men fyttikatta så dyrt det der!!! Skikkelig kjipt! Og når jeg var inne så lå destinasjonene liksom så øde til. Som om målet ved reisen var at man skulle ha så mye tid som mulig sammen med de andre single og prøve å spleise de single reisende. Jeg vil reise på ferie og oppleve nye steder og kulturer, ikke ligge på et øde hotell uti nowhere og plaske i et basseng! Liker storbyreiser jeg. Mulig de har endra reisemål nå da, men sist jeg var innom ble jeg skikkelig skuffa. PS: Er ikke TS.
Gjest SemperFi Skrevet 3. desember 2011 #9 Skrevet 3. desember 2011 LITT OT: Har vært inne og sett på den der singlereiser, men fyttikatta så dyrt det der!!! Skikkelig kjipt! Og når jeg var inne så lå destinasjonene liksom så øde til. Som om målet ved reisen var at man skulle ha så mye tid som mulig sammen med de andre single og prøve å spleise de single reisende. Jeg vil reise på ferie og oppleve nye steder og kulturer, ikke ligge på et øde hotell uti nowhere og plaske i et basseng! Liker storbyreiser jeg. Mulig de har endra reisemål nå da, men sist jeg var innom ble jeg skikkelig skuffa. PS: Er ikke TS. Da er backpacker tur noe for deg.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #10 Skrevet 3. desember 2011 Ja, jeg har lyst til å leve litt! Flørte! Bli forelsket! Føle nærhet! Oppleve romantikk! Jeg tenker ikke nødvendigvis på ONS og sex. Har et fint sexliv alene, men det å dele alt dette med noen! Det hadde vært så fint! Jeg har lyst til å reise med en partner som bare ser meg og vil ha meg, og som får blodet til å bruse - på en måte... Det trenger ikke være seriøst. Jeg vil bare oppleve et forhold uten forpliktelser. Og om kjemien stemmer og vi vil satse, så gjør ikke det noe ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå