AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Jada, dere har sikkert sett den overskriften 100 ganger før, men det er noe jeg virkelig lurer på. Er det normalt og ikke like å bli stimulert på klitten? Det er ikke vondt, det er bare små-ubehagelig. Noen som har det på samme måte? Ja, jeg kommer ved bare vaginal penetrering, så det er ikke noe problem sånn sett, bare rett og slett lurer på om det er flere som er i samme båt
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Kanskje det ikke blir gjort på riktig måte? 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Kanskje det ikke blir gjort på riktig måte? Hva er i så fall "riktig" måte? Jeg har jo prøvd en del ganger; både selv og sammen med kjæreste, men det er bare ikke digg. Det er ikke det at jeg absolutt er avhengig av at det skal kjennes behagelig, har bare ikke hørt at om det tilfellet før.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Var meg du svarte og jeg skulle nok også satt "riktig" i gåseøyne. Kan ikke gi deg noen "bruksanvisning", siden vi damer er så forskjellige. Brukte selv en del tid på å finne ut av det da jeg var ung. Jeg måtte prøve meg frem en stund før jeg fant ut hva som funket for meg, og da kunne jeg også formidle det videre til partneren. Så tipset mitt blir da, prøv deg frem. Ikke spesielt kreativt svar, men det er det eneste jeg har. Og ja, det er helt normalt for en god del jenter/kvinner. Vet ikke hvor gammel du er. 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Misunner deg forøvrig at du kommer ved vaginal penetrering. Veldig mange (de fleste?) kvinner gjør ikke det. 4
SusanneGullet Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Jeg synes også det er ubehagelig, så du er ikke alene
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Vet ikke hvor gammel du er, men for meg tok det over 5 år fra jeg ble seksuelt aktiv til jeg fant ordentlig ut hvordan klitten skal stimmuleres. Kommer også kun med penetrering, en av de heldige. Men å få til klitten også åpner en annen verden 1
Gjest SemperFi Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 x'n min var slik, hun kom bare ved penetrering. Hver gang jeg kom bort i klitorisen fikk hun totalt overstimulering, måtte gå forsiktig framover på henne.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #9 Skrevet 4. desember 2011 Ts her. Jeg er 18 år, så ikke gamle jenta. Takk for svar, forresten! Føler ikke at det er noe problem sånn sett, var bare litt nysgjerrig på hva folket hadde å si. Når kjæresten stimulerer meg der holder jeg på å le meg i hjel, er nemlig kilen der Derfor det ikke er så behagelig.. Haha, dør litt inni meg av å skrive det.
Erotisk Flukt Skrevet 4. desember 2011 #10 Skrevet 4. desember 2011 Ikke stimuler direkte på klitoris hodet. Litt til venstre side for deg, høyre for han, sånn klokken 1-2, er mange jenter og kvinner følsomme uten at det oppleves ubehagelig. Ikke direkte på klitoris, men ved siden av. Eventuelt kan du få din partner til å massere klitoris når den går "inn" i kroppen. -Domino 1
QueenPenelope Skrevet 4. desember 2011 #11 Skrevet 4. desember 2011 Mange er så følsomme at det ikke er godt med direkte stimulering rett på klitten. Du kan jo prøve ut litt selv, og se om du får nytelse av å gni deg mot en pute eller noe sånt. Og finne ut om du kan stimulere litt på siden eller over (vanskelig å forklare, da vi ser så forskjellige ut). Poenget er i hvert fall at det ikke er unormalt å ha et problem med direkte stimulering
Gjest SemperFi Skrevet 4. desember 2011 #12 Skrevet 4. desember 2011 Ts her. Jeg er 18 år, så ikke gamle jenta. Takk for svar, forresten! Føler ikke at det er noe problem sånn sett, var bare litt nysgjerrig på hva folket hadde å si. Når kjæresten stimulerer meg der holder jeg på å le meg i hjel, er nemlig kilen der Derfor det ikke er så behagelig.. Haha, dør litt inni meg av å skrive det. Jepp. Slik var hun også, var kilen og kunne få latterkrampe om hun ble stimulert rett på. Som Domino skriver må man "leke" litt rundt området, og være forsiktig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå