LilleBille Skrevet 15. desember 2003 #1 Del Skrevet 15. desember 2003 Har blitt helt og totalt hektet.. De er jo bare så utrolig gode.. (Noen har sagt at de er veldig sunne (og slankende)... - så får jo håpe det stemmer... Vet at de kan brukes i "stuffing" til kylling.. men er det noen som har noen andre gode forslag til hva slags mat de kan brukes i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. desember 2003 #2 Del Skrevet 15. desember 2003 Hm.. Fisken elsker nøtter! :D Men aldri hørt om disse? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. desember 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 15. desember 2003 Fåes både i løs vekt i "innvandrerbutikker" /grønnsakbutikker og i blå små rådyre bokser i "nøttebarer"... Farlig... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. desember 2003 #4 Del Skrevet 15. desember 2003 Hm.. Er det de som ligner litt på valnøtter? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila i.i. Skrevet 15. desember 2003 #5 Del Skrevet 15. desember 2003 Neei... ikke valnøtter! store, runde, macademianøtter! Veldig godt! liker de best naturell jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 16. desember 2003 #6 Del Skrevet 16. desember 2003 Bare ikke gi hunden dem, de tåler dem nemlig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. desember 2003 #7 Del Skrevet 16. desember 2003 Slike nøtter er godt i is (hakket) sammen med sjokolade. Eller nøtter med sjokolade på. Her i huset hadde visst vofsen registrert at nøtteknekkeren var forsvunnet og bestemte seg for å knekke halvparten av paranøttene en natt . Hjelpsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. desember 2003 #8 Del Skrevet 16. desember 2003 Makadamianøtter er kjempegodt, ja! Jeg har brukt finhakkede makadamianøtter til å panere fisk i før steking, det kan absolutt anbefales. Men at de skal være slankende.....(hadde det bare vært så vel ). Tror faktisk at de er blant nøttene med mest fett i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 17. desember 2003 #9 Del Skrevet 17. desember 2003 Makadamianøtter er kjempegodt, ja! Jeg har brukt finhakkede makadamianøtter til å panere fisk i før steking, det kan absolutt anbefales. Men at de skal være slankende.....(hadde det bare vært så vel ). Tror faktisk at de er blant nøttene med mest fett i. på Atkins og Lindberg-kosten kan du faktisk spise deg mett på masse nøtter.... det er kun sunt fett i dem, helst de usaltede da. men du bør jo utelate mest muli karbohydrater selvfølgelig. tanten min har gått ned over 10 kg på noen måneder nå, og hun har spist mer nøtter enn noen jeg har sett hehe. sinnsykt mye. tilogmed salte peanøtter har hun hevet i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå