Gå til innhold

GRRRRRRR Telenor!

smilla1

Anbefalte innlegg

Var og skulle kjøpe ny mobil i dag... Oppdaget til min forskrekkelse at fordi jeg har binding på telefonen så fikk jeg ikke telefonen til den prisen som er satt opp på det abonomanget som jeg har. Ringte til telenormobil og fikk til svar at jeg kunne få 150 kroner i avslag. Det var det som var satt opp til nyanskaffelse av mobil. Dette er noe de ikke gir beskjed om når de ringer og tilbyr deg 1200 kroner om du binder deg for et nytt år :evil: Direkte tåpelig spør du meg :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du ha i pose og sekk eller? Du har jo alt fått et gode for å binde deg...

Enig :enig:

Smilla du har jo allerede fått gode for å være bundet. 1200 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men jeg må da for pok.... ha lov til å kjøpe meg en ny telefon uten at det skal koste meg allverden. Jeg snakker ikke om å bytte til et annet selskap. Så lenge Telenor driver å sponser telefoner må da jeg som fast kunde også kunne ha muligheten til å kjøpe ny telefon. Det at jeg har fått et tilbud fra Telenor der de ber meg om å fortsette å være deres kunde, har da vitterlig ikke noe med innkjøp av ny telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Men innkjøp av telefon koster masse. Det å kjøpe dem billig, det er direkte sponset av at du binder deg. Du har allerede fått en "gave" for å binde deg, du vil ha en TIL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest India Gyllenhaal

Det er in å klage over Telenor vet du Fredagsbarn, på samme måte som det er in å hate President Bush.

At klagene er totalt urimelige betyr jo ikke noe :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja men jeg må da for pok.... ha lov til å kjøpe meg en ny telefon uten at det skal koste meg allverden. Jeg snakker ikke om å bytte til et annet selskap. Så lenge Telenor driver å sponser telefoner må da jeg som fast kunde også kunne ha muligheten til å kjøpe ny telefon. Det at jeg har fått et tilbud fra Telenor der de ber meg om å fortsette å være deres kunde' date=' har da vitterlig ikke noe med innkjøp av ny telefon.[/quote']

Tul og tøys. Du har misforstått dette med billige telefoner. Det at teleselskapene sponser telefoner slik at de blir billigere, er akkurat det samme som at du får fratrekk på regningen din om du binder deg i ett år. Billige, sponsede telefoner har jo også en bindingstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...