AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Hvilket sted hadde vært mest ideelt å bli sjekket opp på, cafe, bar, på byen? Hva måtte han ha sagt for å smelte deg?
Gjest bellabulla Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 På cafe: Kan jeg spandere på deg yndlingskaffen din og den saftigste muffinsen de har her? På gata: Et lurt smil og et langt blikk når du går forbi, for så å komme bort til meg om du ser meg igjen På byen: Bare vært kjempeglad og pratet ivrig, må håndhilse om det er på byen, for det skal MYE til for å overbevise meg om at du er en trivelig fyr om du sjekker meg opp på byen
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 På cafe: Tror mest sannsynlig at jeg hadde trodd du kødda eller ikke riktig vel bevart uansett hva du hadde sagt eller gjort... Eller at det var skjult kamera. På gata: Samme svaret som sist. På byen: Måtte ha overbevist meg at du ikke er noen festløve somgåruthverellerannenhverhelgogsjekkerhvilkensomhelstdameforåfådegetligg. For å fange min interesse må du være relativt rolig, men prate mye og være hyggelig. Helst vært på julebord eller en sjelden tur ut med kompiser. Og du måtte oversett alle smellvakre damer rundt oss og bare hatt øyne for meg. Jeg måtte ha følt noe veldig spesielt og følt at dette var helt riktig og at vi var sjelevenner for at du skulle klart å få min interesse (Eller "sjekke meg opp" som du sier. Vet ikke helt hva du mener med det men...) Jeg er ferdig med bylivet, og orker ikke det kjøttmarkedet lenger. Liker å gå ut tidlig på kvelden og ta meg noen glass vin og gå hjem før nattklubbrushet begynner. Helst liker jeg å gå på privatfester istedenfor byen. Faren for å bli "sjekket opp" på byen er derfor ikke nevneverdig. Hehe!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 PS: Han måtte også ha sagt alt det riktige, og gjort alt det riktige.
Gjest Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Samme hvor,det som hadde "smeltet" meg var om vedkommende virket genuint intr i meg som person og ikke så på meg som et stykke kjøtt. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Det hadde vært hyggelig å bli sjekekt opp på: - Når man er ute å går tur - på butikken - på buss/tog/fly - på gata Jeg har blitt sjekket opp to ganger på dagtid, utrolig mye mere stas enn på byen.. Gutten klarer mye lettere og fange oppmerksomheten min, og jeg blir mye mer smigra Syns flere burde flørte på dagtid :D 1
makkapakka Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 hvorsomhelst kunne en mann med tro på seg selv og laidback kommet bort og sagt du er noe av det nydeligste jeg har sett og jeg ville ikke vært i tvil om at han mente det. Pratet lett videre, spurt om ting og fortalt ting om seg selv. Rett til sengs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå