AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Jeg har sett at det med jevne mellomrom dukker opp Sukkertema her. Vel. Nå slenger jeg meg på. Egentlig er dette bare for å lufte ut litt panikk! For en tid tilbake siden datet jeg en fyr på sukker. Vi traff hverandre 4 ganger til kaffe, øl, kino og hjemmekveld, som alle var hyggelige dater. Han var veldig "på", men jeg følte vel ikke helt at det var noen kjempeklaff - selv om han var veldig trivelig&morsom. Han skrev masse meldinger, og jeg kunne gjerne vente opptil flere dager før jeg svarte, ettersom jeg hadde behov for å tenke litt på hva jeg ville (..) En kveld på byn, ca 1-2 uker etter siste kontakt, skrev jeg en fyllemelding, som endte med noe a-la et ONS. Etter det avsluttet vi kontakten (helt greit). Det er vel et par måneder siden nå. Tidligere i dag var jeg innom sukker, og plutselig dukket profilen hans opp i nettleseren min! Han har antagelig da vært i online listen, og jeg har uheldigvis klikket. Hvor uflaks er ikke det? Nå tror han vel at jeg er interessert..
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Kunne du ikke bare blokkert ham da? 1
Steinar40 Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Tidligere i dag var jeg innom sukker, og plutselig dukket profilen hans opp i nettleseren min! Han har antagelig da vært i online listen, og jeg har uheldigvis klikket. Hvor uflaks er ikke det? Nå tror han vel at jeg er interessert.. Og hele poenget med innlegget ditt er da hvor uflaks du har ...?
Bernardette Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Og hele poenget med innlegget ditt er da hvor uflaks du har ...? *fnis, eventuelt at vi skal gi TS masse gode råd i denne krisesituasjonen.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Blokk han da vel? Mulig sitter han selv og grøsser ved tanken på at du har vært inne på hans profil og kvir seg for at du tar kontakt og blokker deg først...
Gjest Cecilia L Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 Herlighet, kvinne! Du har klikket på profilen hans på Sukker, ikke begått en kriminell handling eller kokt kaninen hans... Prøv å ta deg selv litt mindre høytidelig, det vil nok gagne deg i den videre datingprosessen. 2
Lady K Skrevet 3. desember 2011 #9 Skrevet 3. desember 2011 Det er vel verken flaut eller noe å gå rundt og tenke på det vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå