Gå til innhold

Program som kan sensurere bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal legge ut et bilde, men må sensurere noen navn. Vet ikke engang om jeg bruker rett ord. Jeg mener å "sladde" deler av bildet. Prøvde først picasa, men fant ikke den funksjonen. Så prøvde jeg picnik, men fant det ikke der heller. Hva er egentlig ordet på engelsk?:P Haha, nå føler jeg meg dum!

Helst et program som er veldig lettvint!

På forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Gjest SmurfeLurfen
Skrevet (endret)

Skal legge ut et bilde, men må sensurere noen navn. Vet ikke engang om jeg bruker rett ord. Jeg mener å "sladde" deler av bildet. Prøvde først picasa, men fant ikke den funksjonen. Så prøvde jeg picnik, men fant det ikke der heller. Hva er egentlig ordet på engelsk?:P Haha, nå føler jeg meg dum!

Helst et program som er veldig lettvint!

På forhånd takk:)

Du kan jo bruke Paint hvis det holder med å merke over navnene med svart farge f.eks., men blir jo ikke like proft som sensurering.

Tror det kalles Blur i fotoprogrammer, og det ser vel ut som sladding :)

Edit: du kan også laste ned gratisversjon (30 dager) av photoshop og sensurer der. Kan bruke denne oppskriften: http://kkrisztinn.blogg.no/1300651964_photoshop__sensurere_.html

Endret av SmurfeLurfen
Skrevet

Du kan jo bruke Paint hvis det holder med å merke over navnene med svart farge f.eks., men blir jo ikke like proft som sensurering.

Tror det kalles Blur i fotoprogrammer, og det ser vel ut som sladding :)

Edit: du kan også laste ned gratisversjon (30 dager) av photoshop og sensurer der. Kan bruke denne oppskriften: http://kkrisztinn.blogg.no/1300651964_photoshop__sensurere_.html

Ah, takk! Trengte bare å google blur så fant jeg et lettvint program.

:)

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Ah, takk! Trengte bare å google blur så fant jeg et lettvint program.

:)

Så bra!

Så forresten nå at du ikke vil ha photoshop ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...