Gå til innhold

Program som kan sensurere bilder


Tia83

Anbefalte innlegg

Skal legge ut et bilde, men må sensurere noen navn. Vet ikke engang om jeg bruker rett ord. Jeg mener å "sladde" deler av bildet. Prøvde først picasa, men fant ikke den funksjonen. Så prøvde jeg picnik, men fant det ikke der heller. Hva er egentlig ordet på engelsk?:P Haha, nå føler jeg meg dum!

Helst et program som er veldig lettvint!

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SmurfeLurfen

Skal legge ut et bilde, men må sensurere noen navn. Vet ikke engang om jeg bruker rett ord. Jeg mener å "sladde" deler av bildet. Prøvde først picasa, men fant ikke den funksjonen. Så prøvde jeg picnik, men fant det ikke der heller. Hva er egentlig ordet på engelsk?:P Haha, nå føler jeg meg dum!

Helst et program som er veldig lettvint!

På forhånd takk:)

Du kan jo bruke Paint hvis det holder med å merke over navnene med svart farge f.eks., men blir jo ikke like proft som sensurering.

Tror det kalles Blur i fotoprogrammer, og det ser vel ut som sladding :)

Edit: du kan også laste ned gratisversjon (30 dager) av photoshop og sensurer der. Kan bruke denne oppskriften: http://kkrisztinn.blogg.no/1300651964_photoshop__sensurere_.html

Endret av SmurfeLurfen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bruke Paint hvis det holder med å merke over navnene med svart farge f.eks., men blir jo ikke like proft som sensurering.

Tror det kalles Blur i fotoprogrammer, og det ser vel ut som sladding :)

Edit: du kan også laste ned gratisversjon (30 dager) av photoshop og sensurer der. Kan bruke denne oppskriften: http://kkrisztinn.blogg.no/1300651964_photoshop__sensurere_.html

Ah, takk! Trengte bare å google blur så fant jeg et lettvint program.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmurfeLurfen

Ah, takk! Trengte bare å google blur så fant jeg et lettvint program.

:)

Så bra!

Så forresten nå at du ikke vil ha photoshop ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...