Gjest Lene Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Jeg har i flere år meldt meg på div. julekalendere på nett. Bl.a. div. interiørblader, KG, Gjerrigknarken osv. Jeg har aldri vunnet en dritt Er det mange som er med på disse kalendrene? Har du noen gang vunnet noe?
dreia Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Jeg har ikke deltatt i mange kalendere, men likevel vant jeg i én i fjor. Men det er nok mange som deltar, vil jeg tro, så vinnersjansene er nok ikke de største.
Grønt blad Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 (endret) Jeg vant for noen år tilbake. Deltar ikke i så mange kalendere, og pleier aldri å vinne i noe som helst. Endret 3. desember 2011 av Grønt blad
^^Belle^^ Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Jeg vant en luke her på KG i fjor faktisk. I år deltar jeg i denne og i Vagabond og Nomadens julekalender.
bride2012 Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 En alternativ julekalender på nett. Litt humor i hverdagen: https://vaarkamp.wordpress.com/2011/12/03/julekalender-frelse-knask-og-glede-6/#more-917
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Har vunnet et par ganger. Faktisk her på KG også.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 Jeg vinner aldri..men jeg gir ikke opp fordi om! 4
Violetsky Skrevet 4. desember 2011 #8 Skrevet 4. desember 2011 Jeg vant en gyselig formløs genser på en julekalender for noen år siden. Det var hvit med en diger Euronics-logo på ryggen. det var en trøstepremie med lite trøst, så gikk rett i søpla Jeg er med på noen julekalendere hvert år, men bortsett fra genseren har jeg ikke vunnet noe. Men jeg gir meg ikke jeg heller!
Rakel Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har vunnet hvert år i ca 7 år nå!! Men vinnersjansene går nedover, mange som deltar nå, i fjor vant jeg den sauen "Shawn" som breket. Men jeg er med på en del da, og det kan være litt av en jobb hvis du begynner på listen! Flere dager jeg ikke rekker noen, eller kanskje kun et par. Men her er det jeg har vunnet: 1. X-boks 360 spill, 3 stykker. 2. Svær Lego-borg med kanoner og soldater. 3. Nydelig smykke og tilhørende øreringer fra Laura ..?.. 4. Solbriller fra Rayban 5. Krem fra Matis 6. Sauen Shaw. Jeg er like ivrig og spent hvert år. Har aldri vunnet på Kvinneguiden sin kalender da, har deltatt i alle år. Men det er mange som er med, og flere og flere for hvert år. (Jeg vant en krem her på kvinneguiden ved en annen anledning fordi svaret mitt ble trukket ut. Den trengte jeg virkelig, har brukt opp hele nå.) 1
Gjest badeand1 Skrevet 5. desember 2011 #10 Skrevet 5. desember 2011 Er med i 16 kalendere nå, så håper at jeg vinner noe
Gjest badeand1 Skrevet 5. desember 2011 #11 Skrevet 5. desember 2011 Kan du sette opp linker til hvilke kalendere du er med i, Rakel? =) Hvis det ikke er for mye jobb, da trenger du ikke.
Fashiondiva Skrevet 5. desember 2011 #12 Skrevet 5. desember 2011 Har aldri vunnet noe, men man skal ikke gi opp!
Rakel Skrevet 5. desember 2011 #13 Skrevet 5. desember 2011 Kan du sette opp linker til hvilke kalendere du er med i, Rakel? =) Hvis det ikke er for mye jobb, da trenger du ikke. Se her har du en hel haug! (Ikke ta de øverste, det er bare reklame. begynn på 1001..) Jeg pleier å velge meg ut de jeg syns er kjekkest og som tar minst tid å besvare, skriver da opp en 10-12 stykker på et ark som jeg er med daglig. (Tar kanskje flere om jeg har tid til det en dag.) http://julekalendere.com/ 1
Gjest badeand1 Skrevet 5. desember 2011 #14 Skrevet 5. desember 2011 Se her har du en hel haug! (Ikke ta de øverste, det er bare reklame. begynn på 1001..) Jeg pleier å velge meg ut de jeg syns er kjekkest og som tar minst tid å besvare, skriver da opp en 10-12 stykker på et ark som jeg er med daglig. (Tar kanskje flere om jeg har tid til det en dag.) http://julekalendere.com/ Tusen takk! =D
Gjest Apophis Skrevet 5. desember 2011 #15 Skrevet 5. desember 2011 Vant faktisk ein i fjor, men eg måtte gå til nærmeste butikk som solgte produktet (ein krem eller lign.) og levere utskrift av ein e-mail for å få gevinsten. Gadd ikkje stikke til ein annen by for det.
Gjest BabyBlue Skrevet 5. desember 2011 #16 Skrevet 5. desember 2011 Jeg er med i ekstremt mange, men vinner aldri -.- Var med i joico sin julekalender i fjor, og der vant en dame hele 3 ganger, mens jeg fikk nada. Juks og fanteri!
Gjest finurlig Skrevet 5. desember 2011 #17 Skrevet 5. desember 2011 Er det noen som er med i skoringen sin i år? Er det samme oppgave hver dag? Jeg skjønner ikke greia..
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #18 Skrevet 5. desember 2011 Jeg er hjemme i permisjon og er vel med på 15-20 kalendere hver dag I dag har jeg fått mail om at jeg har vinnet i TO kalendere! Gavekort på en bokklubb, og en annen bokpremie i en annen kalender Så nå er jeg spent om dette bare er starten eller om jeg brukte opp hellet mitt på en dag, hehe! 2
Rakel Skrevet 8. desember 2011 #19 Skrevet 8. desember 2011 (endret) Jeg vant visst igjen. Endret 10. desember 2011 av Rakel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå