AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Har hår som vokser veldig raskt, b.l.a derfor jeg ikke orker å ha kort hår lenger. Men, hvordan, og hvor ofte skal jeg klippe håret for å fortsatt ha en frisyre, og noe annet enn hockeysveis mens jeg sparer? Nå begynner det å bli langt nok i nakken, og det begynner å krype over ørene, og det begynner å bli vanskelig å holde det tunge, tykke håret unna øynene. Hvordan få en frisyre, samtidig som jeg sparer?
Gjest *smak* Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Jeg vil råde deg til å klippe av slitte tupper ofte, da vil håret se sunnere ut i prossessen fra kort til langt hår..
Gjest kath93 Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 (endret) Har hatt korte frisyrer selv det siste året. Jeg skjønner hva du mener, med å finne en frisyre mens man sparer, men jeg har alltid bare endt opp med å klippe håret igjen, hehe, men vil selv spare nå også Men jeg har pleid å bruke spenner, hårbånd og denslags for å "pynte" det litt, så det ikke ser så ille ut.. Dette hjalp kanskje ingenting, menmen.. Lykke til! Endret 2. desember 2011 av kath93
Gjest Nica. Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Du må klippe det bake etterhvert, til sidene har tatt igjen bakdelen, og du har en bob. 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Jeg vil råde deg til å la håret være, og pass på å ikke klipp det for ofte. Selv stusser jeg håret 1-3 ganger i året og da er det mamma som gjør det. En frisør tar alltid for mye da de syns normalt håret er "slitt". Stell pent med det og la det vokse
Gjest Offensive Pie Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Jeg vil råde deg til å la håret være, og pass på å ikke klipp det for ofte. Selv stusser jeg håret 1-3 ganger i året og da er det mamma som gjør det. En frisør tar alltid for mye da de syns normalt håret er "slitt". Stell pent med det og la det vokse Dette! Dersom du kurer det en gang i uka, enten med noe butikkgreier eller med olivenolje og avokado, så kan det forebygge slitte tupper.
Gjest Nica. Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Jeg vil råde deg til å la håret være, og pass på å ikke klipp det for ofte. Selv stusser jeg håret 1-3 ganger i året og da er det mamma som gjør det. En frisør tar alltid for mye da de syns normalt håret er "slitt". Stell pent med det og la det vokse Men da vil jo hun få en hockeysveis? Å la håret bare vokse av seg selv kan ikke man gjøre før man har en bob eller noe slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå