Gå til innhold

Hvordan spare fra kort til langt hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hår som vokser veldig raskt, b.l.a derfor jeg ikke orker å ha kort hår lenger.

Men, hvordan, og hvor ofte skal jeg klippe håret for å fortsatt ha en frisyre, og noe annet enn hockeysveis mens jeg sparer? Nå begynner det å bli langt nok i nakken, og det begynner å krype over ørene, og det begynner å bli vanskelig å holde det tunge, tykke håret unna øynene.

Hvordan få en frisyre, samtidig som jeg sparer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil råde deg til å klippe av slitte tupper ofte, da vil håret se sunnere ut i prossessen fra kort til langt hår.. :P

Skrevet (endret)

Har hatt korte frisyrer selv det siste året. Jeg skjønner hva du mener, med å finne en frisyre mens man sparer, men jeg har alltid bare endt opp med å klippe håret igjen, hehe, men vil selv spare nå også :)

Men jeg har pleid å bruke spenner, hårbånd og denslags for å "pynte" det litt, så det ikke ser så ille ut..

Dette hjalp kanskje ingenting, menmen..

Lykke til! ;)

Endret av kath93
Skrevet

Du må klippe det bake etterhvert, til sidene har tatt igjen bakdelen, og du har en bob.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil råde deg til å la håret være, og pass på å ikke klipp det for ofte. Selv stusser jeg håret 1-3 ganger i året og da er det mamma som gjør det. En frisør tar alltid for mye da de syns normalt håret er "slitt". Stell pent med det og la det vokse :)

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg vil råde deg til å la håret være, og pass på å ikke klipp det for ofte. Selv stusser jeg håret 1-3 ganger i året og da er det mamma som gjør det. En frisør tar alltid for mye da de syns normalt håret er "slitt". Stell pent med det og la det vokse :)

Dette! Dersom du kurer det en gang i uka, enten med noe butikkgreier eller med olivenolje og avokado, så kan det forebygge slitte tupper.

Skrevet

Men da vil jo hun få en hockeysveis? Å la håret bare vokse av seg selv kan ikke man gjøre før man har en bob eller noe slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...