AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Jeg har et veldig plagsomt problem Jeg svetter utrolig mye og hvis jeg er litt nervøs/sosiale settinger kan jeg kjenne det sile nedover. Jeg bruker stop 24 både på bein og under armer og merker godt forskjell på bena. Desverre så har jeg begynt å svette andre steder som mellom bena Jeg klarer ikke være med andre mennesker på grunn av dette. Hva kan jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Har du prøvd aluminiumsklorid fra apoteket? Det reddet meg i mine yngre dager. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Jeg hadde samme problem (dog bare under armene). Min redning: Aluminiumsklorid, to ganger i uka. (Les bruksanvisningen nøye. Den kan svi som pokker hvis den ikke blir brukt riktig). Vask med håndsåpe, i stedetfor dusjsåpe (som kan etterlade en 'hinne' på huden). Og en god deo! (Min favoritt er Biotherm, den blå). Hvis aluminiumskloriden ikke kan ta knekken på problemet, er det på tide å snakke med legen. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Men man begynner å svette andre steder hvis man stenger for svetten under armene, men skal selvfølgelig prøve
LukaFrost Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Trener du eller spiser mye junk? Hvis man trener svetter man ut mer dritt og da lukter ikke "hverdagssvetten" så ille. Jeg kan huske fra eksamensperioder med mye snop mog ingen trening at svetten min lukta mye verre. Nå trener jeg og spiser mindre snop og svetten lukter ikke så ille.
aphelion Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Helena Rubenstein Nudit. Den har reddet alle mine venninner med samme problem
Gjest Armule Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Helena Rubenstein Nudit. Den har reddet alle mine venninner med samme problem Den deodoranten er fantastisk! Er på min tredje nå, etter å ha fått den i gave og blitt frelst.. Denne slår alt jeg har prøvd tidligere, inkludert den der "Helsedeodoranten" i krystallform. Elendige saker.
Orchideae Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 Men man begynner å svette andre steder hvis man stenger for svetten under armene, men skal selvfølgelig prøve Jeg opplevde ikke dette da jeg brukte aluminiumsklorid. Men når effekten begynte å avta etter 3-4 dager og det var på tide å påføre på nytt, ble jeg mere klam på resten av kroppen. Men de 2-3 første dagene kjente jeg ikke svette noe sted på hele kroppen. Den reddet iallefall mine ungdomsdager.,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå