Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så bare på Voe jeg, hun er så vakker! :D hun er fortsatt så ung :S

Skrevet (endret)

.

Endret av Luppa
  • Liker 2
Skrevet

Hadde jeg vært kvinne så hadde jeg tatt i slike typer med ildtang.

Men det finnes alltid en del som utnytter de som er unge og dumme.

Skrevet

Det jeg synes er så morsomt er når den blondien i episode 1 snakker om sin asiatiske kjæreste.

Morsomt fordi jeg selv er kineser :D

Skrevet

Jeg syns han på en måte blir litt driti ut i den serien jeg. Føler ikke at de gjør noe for å gjøre det som kan bli bedre ved hans personlighet. Istedet prøver de å gjøre han til noe han ikke er, og til noe som jenter faktisk ikke vil ha.

• Liker 2
Skrevet

Synes han ser bra ut, men ville aldri blitt sammen med en som var "kjent" for noe sånt. Også er jeg såpass sjalu av meg at jeg ikke vil sammenlignes med de damene der.

Gjest MorAase
Skrevet

Jeg syns han på en måte blir litt driti ut i den serien jeg. Føler ikke at de gjør noe for å gjøre det som kan bli bedre ved hans personlighet. Istedet prøver de å gjøre han til noe han ikke er, og til noe som jenter faktisk ikke vil ha.

Jo, men han er komiker, så er ikke det noe av poenget da?

Gjest bellabulla
Skrevet

Synes det er komisk at han får disse tipsene fra andre menn i stedet for kvinner. Menn som har gått lange veier og brukt en helvettes mye energi på å forandre livsstilen for å få damer, da det er tydelig at de ikke kunne bli kjent med damer bare ved å være seg selv.

Vile ledd om slike sleasy selvgode typer kom bort til meg og serverte en linje av deres replikkrepartoar..

Kim var på sitt mest attraktive i første episode av den serien der, han mangler bare litt sosiale antenner. Og han Erlend Eliassen er det mest KOMISKE mennesket EVER! At det går an..

Gjest SemperFi
Skrevet

Den stakkarens blir utnyttet for andres underholdning.

Kles stilen hans burde endres og håret, men sminke ... Seriously?

Han får mange idiotiske råd også fra sjekkegutta og MMA fyren.

Gjest MorAase
Skrevet

Synes det er komisk at han får disse tipsene fra andre menn i stedet for kvinner. Menn som har gått lange veier og brukt en helvettes mye energi på å forandre livsstilen for å få damer, da det er tydelig at de ikke kunne bli kjent med damer bare ved å være seg selv.

Vile ledd om slike sleasy selvgode typer kom bort til meg og serverte en linje av deres replikkrepartoar..

Kim var på sitt mest attraktive i første episode av den serien der, han mangler bare litt sosiale antenner. Og han Erlend Eliassen er det mest KOMISKE mennesket EVER! At det går an..

Er det ikke dette menn sier hele tiden? At de ikke får kontakt med kvinner ved å være seg selv?

Skrevet

Han er ikke min type i det hele tatt. Men i de første episodene tenkte jeg at han så litt søt ut og kunne ha potensiale (for en annen jente) med en hårklipp og litt nye klær. Men så fikk han hjelp av Erlend Elias (lol, for en karakter det er!), og så bare...nei.... Synes han så gay ut etter den makeoveren.. Klærne og håret ble bare helt feil på han.

Skrevet

Men Kim hafskjær er da bare en karakter hovedpersonen spiller?? Han er da ikke sånn i virkeligheten??

har aldri vurdert engang at dette ikke bare er tull :O

Skrevet

Men Kim hafskjær er da bare en karakter hovedpersonen spiller?? Han er da ikke sånn i virkeligheten??

har aldri vurdert engang at dette ikke bare er tull :O

*Dytter*

Skrevet

*Dytter*

Jo, så vidt jeg har forstått er han en "ordentlig person". Han spiller nok litt på den naive uskylden, men jeg tror ihvertfall det meste er reelt.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er ikke jente, men vil tro at han har fått litt for mye råd av homoer og slasker, som folk har pekt ut.

Det beste for ham hadde kanskje vært å få en ordentlig kost, og begynne med trening for å få litt kjøtt på kroppen, og så burde noen invitert ham på en vanlig hjemmefest eller noe hvor han kan sette seg ned med jenter og prate i nogenlunde normale omstendigheter, i stedet for å dytte han rundt på en nattklubb, eller gata midt på lyse dagen...

Skrevet

Hjelpes. Nei, han der er over mitt lik materiale.

Skrevet

Gått på barneskole med Kim jeg, husker han veldig godt.. veldig sjenert gutt, men veldig søt.

Hadde en liten crush.. men jeg var jo den feite stygge jenta som ingen ville ha ..

så avslag nr 4 startet der :)

og nå som jeg ser nogelunde heit ut, kommer de avslagene etterhverandre.. morro :)

Skrevet (endret)

Det er noe fundamentalt feil når Sverre Goldenheim (selv innrømt "elsker å pule transvestitter i Amsterdam i ræva.. med avsluttende Golden Showers") brukes som læremester og forbilde for noen som helst. Men tydeligvis sånn verden er i dag, så om han Kim karen lærer litt av han blir det nok dame på han også. Dama til Goldenheim har nok en venninne :ler:

Endret av kristian82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...