AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Hei! Jeg har en ''greie'' med en fyr som jobber på en butikk på et senter her jeg bor. HVER gang jeg er der, å han er på jobb, så får vi øyenkontakt. hele tiden, flere ganger. Når jeg ikke ser på han, så ser han på meg. og når jeg ser på han, så ser han bort.. Jeg synes han er råkjekk og har gjerne lyst å bli kjent med han. Nå har jeg funnet han på facebook, tenkte jeg skulle poke han, men det går ikke? Skal jeg sende han melding? isåfall, hva skal jeg skrive? kommer jo garantert til å se han igjen når jeg drar til senteret da Jeg trenger hjeeeelp
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Hei! Jeg har en ''greie'' med en fyr som jobber på en butikk på et senter her jeg bor. HVER gang jeg er der, å han er på jobb, så får vi øyenkontakt. hele tiden, flere ganger. Når jeg ikke ser på han, så ser han på meg. og når jeg ser på han, så ser han bort.. Jeg synes han er råkjekk og har gjerne lyst å bli kjent med han. Nå har jeg funnet han på facebook, tenkte jeg skulle poke han, men det går ikke? Skal jeg sende han melding? isåfall, hva skal jeg skrive? kommer jo garantert til å se han igjen når jeg drar til senteret da Jeg trenger hjeeeelp snakk til han i butikken istedet du,
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Hva skal jeg si i butikken da uten å drite meg ut ? Legge han til som venn synes jeg er litt tidlig enda, i og med at jeg ikke har snakket med han enda TS
Mally Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Jeg har lest at poking blir sett på som flørting, og det virker som i dette tilfelle som litt tidelig å flørte på denne måten hvertfall! Jeg ville ikke lagt han til som venn, men heller snakket med han i butikken ja, som noen nevnte tidligere. Du kan jo begynne med å spørre om noe naturlig, noe du lurer på i forhold til butikken eller noe, spørr om hjelp og prøve å dra samtalen litt ut. Ville heller ikke sendt han melding på facebook før du har snakket med han, glem facebook før du har blitt bedre kjent med han vil jeg si Snakk med han vertfall, lykke til! Fortell oss hvordan det gikk da! :D
Gjest Wei Wei Skrevet 2. desember 2011 #6 Skrevet 2. desember 2011 Jeg tror du bare ser tegnene du vil se. Mye bedre å slå en prat for å finne ut om det er noe mer interesse eller om det er bare utseende hans du liker.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #7 Skrevet 2. desember 2011 Han jobber i en kiosk, så er liksom ikke så mye jeg kan spørre om heller:) Har handlet hos han før, og da bare smilte han lurt til meg.. TS
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 Hva mener du met at jeg bare ser tegnene jeg vil se? TS
Mally Skrevet 2. desember 2011 #9 Skrevet 2. desember 2011 Han jobber i en kiosk, så er liksom ikke så mye jeg kan spørre om heller:) Har handlet hos han før, og da bare smilte han lurt til meg.. TS Selvfølgelig! Jeg har selv jobbet en lignende plass, og får ganske mange spørsmål for å si det sånn. Og det er veldig mange som klarer å dra i gang en prat av ingenting, trener ikke være et spørsmål bare si noe tilfeldig :D
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #10 Skrevet 2. desember 2011 Han jobber i en kiosk, så er liksom ikke så mye jeg kan spørre om heller:) Har handlet hos han før, og da bare smilte han lurt til meg.. TS En som var innom kiosken jeg jobbet på kunne dra en samtale ut av alt mulig. Tomflaskene han skulle pante, den nye varen som lå på disken, hvor rent det var, andre ansatte. Listen går videre. :gjeiper: Jeg synes det bare var hyggelig så lenge det ikke var kø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå