Pernille.. Skrevet 2. desember 2011 #1 Del Skrevet 2. desember 2011 Guud .. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Det skjer merkelige ting i huset og jeg begynner å freake ut! Når jeg er alene hjemme er det dunking inne på rommet til foreldrene mine, og plutselig er det sand på gulvet og midt på natten hører jeg fotspor. ( Jeg har snakket med de andre medlemmene i familien og det er ikke dem )Jeg cammet med venninna mi forleden og jeg satt innpå rommet, så skulle jeg på do og da jeg kom inn igjen var venninna mi vettskremt, jeg spurte henne om hva det var og da svarte hun; Det var pusting i miccen flere ganger. Så plutselig klikket web kameraet og nå er jeg helt freaket ut! Jeg får ikke sove om nettene, og er veldig overtroisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 2. desember 2011 #2 Del Skrevet 2. desember 2011 Kontakt "Åndenes Makt" på TVNorge, så får du en klarsynt hjem til deg helt gratis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 2. desember 2011 #3 Del Skrevet 2. desember 2011 den naturlige forklaringen: dunkene i veggen skjer når det er kaldt ute og varmt inne. det er bjelkene som gir etter. sanden kan være treverk og kan stamme fra mus. du kan ikke høre fotspor, men hvis det knirker, så kan det være mus som knager på bjelkene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernille.. Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 2. desember 2011 Hva med pustingen i miccen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernille.. Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 2. desember 2011 og vi bor i leilighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celine.. Skrevet 2. desember 2011 #6 Del Skrevet 2. desember 2011 fyfaen det var dødsekkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #7 Del Skrevet 2. desember 2011 Skummelt! :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #8 Del Skrevet 3. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lebewesen93 Skrevet 5. desember 2011 #9 Del Skrevet 5. desember 2011 Det dunker i veggen min også. Høres ut som en hammerlyd Men så etter hvert så fant jeg ut at lydene kun kom etter at det hadde regnet...så var noen dråper som falt ned på noe greier. Men har hørt de når det har vært fint vær også, men da er det en annen dunkelyd. Når jeg har sett skrekkfilmer osv blir jeg redd av lydene uansett om det har regnet eller ikke. For tenk OM det er noe der og det som er der bestemmer seg for å skremme livet av meg Men det med fotspora osv var ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå