Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Vi får utrolig mange henvendelser om å slette linker eller bilder som andre har sitert.

Jeg ber dere instendig om å ta hensyn til hverandre og SLUTTE med å sitere andres bilder.

Det at noen gjør det, fører til at folk kvier seg for å legge ut, fordi man mister mulighet til å selv velge å slette sine egne bilder. Det skulle ikke være så vanskelig å forstå at det ikke er greit.

Har ryddet de siste sidene i tråden for innlegg som siterer andres bilder/bildelinker.

Kosemose, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest True Khaleesi

Vi får utrolig mange henvendelser om å slette linker eller bilder som andre har sitert.

Jeg ber dere instendig om å ta hensyn til hverandre og SLUTTE med å sitere andres bilder.

Det at noen gjør det, fører til at folk kvier seg for å legge ut, fordi man mister mulighet til å selv velge å slette sine egne bilder. Det skulle ikke være så vanskelig å forstå at det ikke er greit.

Har ryddet de siste sidene i tråden for innlegg som siterer andres bilder/bildelinker.

Kosemose, mod.

Hva med et innlegg som forklarer hvordan folk legger til vedlegg, og selv har kontrollen over bildene de legger ut i og med at de ikke kan siteres?

Jeg tror ikke mange er klar over denne funksjonen og bruker derfor andre opplastningssider for så å lime linken over hit. Folk vil alltid quuote andres bilder, og jeg er helt enig i at dette er tungvint og unødvendig. Men jeg tror de aller fleste ønsker å ikke la seg sitere og hadde brukt "vedlegg-funksjonen" dersom de var klar over den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg, du får bedømme selv;

Awww, missa deg igjen :( Jeg får nesten begynne å natterangle litt selv, jeg går jo glipp av all moroa! Men samboeren kom hjem fra jobb, og da må jeg jo nesten prioritere å ta et kveldsbad sammen med ham :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med et innlegg som forklarer hvordan folk legger til vedlegg, og selv har kontrollen over bildene de legger ut i og med at de ikke kan siteres?

Eg kan jo laga ein liten veileidning, og kleisa han saman med lenkjeveileidninga i signaturen min? Men då vil eg ha jamt øve 5 plussar på innleggjet mitt her!

(*MOHAHA! Plussehora strikes again!*)

Jeg tror ikke mange er klar over denne funksjonen og bruker derfor andre opplastningssider for så å lime linken over hit. Folk vil alltid quuote andres bilder, og jeg er helt enig i at dette er tungvint og unødvendig. Men jeg tror de aller fleste ønsker å ikke la seg sitere og hadde brukt "vedlegg-funksjonen" dersom de var klar over den.

Helt enig med *Damensomheletidenbytternavn* her. Er det mulighet for å sitere hele dritten, vil alltid noen gjøre det (jeg har gjort det selv, lett å glemme seg ut). Det går an å gå inn i ettertid og redigere bort lenken i innlegget sitt, men da må man først finne det igjen. Noe som kan være litt stress i en aktiv tråd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Eg kan jo laga ein liten veileidning, og kleisa han saman med lenkjeveileidninga i signaturen min? Men då vil eg ha jamt øve 5 plussar på innleggjet mitt her!

(*MOHAHA! Plussehora strikes again!*)

Helt enig med *Damensomheletidenbytternavn* her. Er det mulighet for å sitere hele dritten, vil alltid noen gjøre det (jeg har gjort det selv, lett å glemme seg ut). Det går an å gå inn i ettertid og redigere bort lenken i innlegget sitt, men da må man først finne det igjen. Noe som kan være litt stress i en aktiv tråd.

Gav deg et pluss, din hore ;)

Jeg beklager for skiftingen, men jeg er så usikker vettu!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gav deg et pluss, din hore ;)

Takk horemamma! :rodmer:

Men ditt pluss er tellinga kommet opp i tilstrekkelig mange plusser, så bildeguiden er en realitet. Nå får alle se å pakke seg til veiledningen min, og banke inn litt ny kunnskap! (Ikke de som kan kunsten da, eller.. kanskje de også?)

Jeg beklager for skiftingen, men jeg er så usikker vettu!! :grine:

:klo:

Kan du lage en liten veiledning på hvordan man bytter navn? Sikkert andre som lurer! :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅNEI! Gikk glipp av deg igjen! Hvorfor gidde å legge ut når du bare fjerner hele tiden? :(

ok da, får poste igjen;

Endret av danbanan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest True Khaleesi

:klo:

Kan du lage en liten veiledning på hvordan man bytter navn? Sikkert andre som lurer! :regler:

Det er en egen tråd inne på et av forumene (Ris og Ros, tror jeg), der man kan slette seg eller endre nick. Er ikke vanskelig. :) SKulle ha linket deg tråden, men orker ikke akkurat nå.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en egen tråd inne på et av forumene (Ris og Ros, tror jeg), der man kan slette seg eller endre nick. Er ikke vanskelig. :) SKulle ha linket deg tråden, men orker ikke akkurat nå.. :gjeiper:

Ok. Trodde det var noe tekniske greier inne på kåntrållpanel eller nosånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...