AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #27701 Del Skrevet 7. september 2016 2 minutter siden, Jacklost skrev: Nah ikke eldst, jeg er 99 😁 Søren, da slo du meg! Men jeg er eldste kvinne, i det minste. Anonymkode: 2d72c...f51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 7. september 2016 #27702 Del Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Søren, da slo du meg! Men jeg er eldste kvinne, i det minste. Anonymkode: 2d72c...f51 Det er godt vi gamle seniorer holder oss så ung, jeg husker i mine unge dager i 1940 og før. Ah... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #27703 Del Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, Jacklost skrev: Det er godt vi gamle seniorer holder oss så ung, jeg husker i mine unge dager i 1940 og før. Ah... Det var tider! Da var jeg skolepike i Gamle Oslo. Anonymkode: 2d72c...f51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #27704 Del Skrevet 7. september 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var tider! Da var jeg skolepike i Gamle Oslo. Anonymkode: 2d72c...f51 Gatepike mener du vel. Anonymkode: 1d023...a85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #27705 Del Skrevet 7. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gatepike mener du vel. Anonymkode: 1d023...a85 Nei, jeg er riktignok gammel, men hukommelsen er da ikke så ødelagt. Anonymkode: 2d72c...f51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronningvinter Skrevet 7. september 2016 #27706 Del Skrevet 7. september 2016 ok, skal først nevnes at jeg er verdens mest usikre på mitt eget utseende men jeg farget håret i dag, likte det sjukt godt hos frisøren, men nå er jeg litt "shit what have i done??" - derfor spør jeg dere, som ikke er vant til å se meg med en annen hårfarge. Er det ok? Innafor? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #27707 Del Skrevet 7. september 2016 Det er jo litt gult og oransje, ser ikke helt naturlig ut, men samme det! Jeg hadde ikke snudd meg etter deg på gata og tenkt at du så rar ut. Så ikke bekymre deg Det går aldeles fint. Anonymkode: 2d72c...f51 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sylphrena Skrevet 7. september 2016 #27708 Del Skrevet 7. september 2016 Du er kjempefin @dronningvinter Både hår og resten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 7. september 2016 #27709 Del Skrevet 7. september 2016 2 minutter siden, dronningvinter skrev: ok, skal først nevnes at jeg er verdens mest usikre på mitt eget utseende men jeg farget håret i dag, likte det sjukt godt hos frisøren, men nå er jeg litt "shit what have i done??" - derfor spør jeg dere, som ikke er vant til å se meg med en annen hårfarge. Er det ok? Innafor? Nydelig ansikt du har. Veldig søte trekk! 😊 Men når det kommer til hårfargen synes jeg ikke den var så veldig fin, for å være ærlig. Ser litt for gul og gusten ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #27710 Del Skrevet 7. september 2016 7 minutter siden, dronningvinter skrev: ok, skal først nevnes at jeg er verdens mest usikre på mitt eget utseende men jeg farget håret i dag, likte det sjukt godt hos frisøren, men nå er jeg litt "shit what have i done??" - derfor spør jeg dere, som ikke er vant til å se meg med en annen hårfarge. Er det ok? Innafor? Du er veldig pen! Men ville gått for en dypere og mørkere farge, som strawberry blonde/kobber med highlights sånn at du får litt spill i håret. Ser litt ut som resultatet av en mislykka blekerunde på bildene, men farge kan variere mye fra bilde til virkelighet. Anonymkode: b16ca...955 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronningvinter Skrevet 7. september 2016 #27711 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Haha, takk for ærlige tilbakemeldinger! ble litt grining her så skal nok få farga det om. (var forresten meningen at det skulle være en blek peach-farge, ikke blondt!) Endret 7. september 2016 av dronningvinter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 7. september 2016 #27712 Del Skrevet 7. september 2016 6 minutter siden, dronningvinter skrev: Haha, takk for ærlige tilbakemeldinger! ble litt grining her så skal nok få farga det om. (var forresten meningen at det skulle være en blek peach-farge, ikke blondt!) Sa du det til frisøren? Jeg ville klaget på fargen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Quatre Skrevet 7. september 2016 #27713 Del Skrevet 7. september 2016 Dette er alt jeg tør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronningvinter Skrevet 7. september 2016 #27714 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) 3 minutter siden, Lady skrev: Sa du det til frisøren? Jeg ville klaget på fargen Er jo faktisk en blek peach-farge nå/på bildene, nevnte det bare fordi folk nevnte mislykket bleking, haha:) var altså ikke meningen at jeg skulle bli blond! Endret 7. september 2016 av dronningvinter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #27715 Del Skrevet 7. september 2016 26 minutter siden, dronningvinter skrev: Er jo faktisk en blek peach-farge nå/på bildene, nevnte det bare fordi folk nevnte mislykket bleking, haha:) var altså ikke meningen at jeg skulle bli blond! Du kan jo prøve med litt lillashampo? Hvis du ønsker den duse fargen Anonymkode: b16ca...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 7. september 2016 #27716 Del Skrevet 7. september 2016 Du er nydelig Quatre!!👍👍😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 7. september 2016 #27717 Del Skrevet 7. september 2016 @dronningvinter og @Quatre Dere ser nydelige ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 7. september 2016 #27718 Del Skrevet 7. september 2016 Hei! Jeg syns du er kjempesøt, nydelig jente, men ang hårfarge, så ville jeg gått for mer blondt, uten peach/oransj-tone. Hvilken farge har du opprinnelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Quatre Skrevet 7. september 2016 #27719 Del Skrevet 7. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo prøve med litt lillashampo? Hvis du ønsker den duse fargen Anonymkode: b16ca...955 Lillashampo er tingen;) La den gjerne sitte i en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 7. september 2016 #27720 Del Skrevet 7. september 2016 Lilla shampo funker nok ikke når håret er såpass oransje. Da må isåfall blåshampo til, men tviler på at det kommer til å funke når håret er i såpass sterk oransjefarge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg