Gjest Jacklost Skrevet 3. september 2016 #27661 Del Skrevet 3. september 2016 18 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: Me like very much. Så flink du har vært! Right back at you! Og velkommen tilbake! Best selfie is fredagsselfie. Liker skjegget! @Silfen Ser at dårlig vær ikke holder deg tilbake! Flink! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 3. september 2016 #27662 Del Skrevet 3. september 2016 19 timer siden, Mortem skrev: Velkommen tilbake! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. september 2016 #27663 Del Skrevet 3. september 2016 Ok; jeg synes dette er veldig skummelt, men jeg legger ut bilde av halve ansiktet. Mer tør jeg ikke So her we goes. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 3. september 2016 #27664 Del Skrevet 3. september 2016 Wow, du er veldig pen smalls! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 3. september 2016 #27665 Del Skrevet 3. september 2016 10 minutter siden, smalls skrev: Ok; jeg synes dette er veldig skummelt, men jeg legger ut bilde av halve ansiktet. Mer tør jeg ikke So her we goes. Du skal være rimelig brannskadet i resten av ansiktet om det der ikke skal være godt innafor 😉 5/5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 3. september 2016 #27666 Del Skrevet 3. september 2016 Nydelig!!😊😊👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Baremenneske Skrevet 3. september 2016 #27667 Del Skrevet 3. september 2016 Jeg bruker se ut gjennom vinduet jeg!! På den måten ser jeg ut!😆😅 ha ha ha....så utrooooolig "bra" humor.... 😉😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 3. september 2016 #27668 Del Skrevet 3. september 2016 Jeg hadde med halve trynet mitt på tur idag jeg da 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. september 2016 #27669 Del Skrevet 3. september 2016 10 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg hadde med halve trynet mitt på tur idag jeg da 😄 Copycat 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 3. september 2016 #27670 Del Skrevet 3. september 2016 6 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg hadde med halve trynet mitt på tur idag jeg da 😄 Jeg trodde virkelig helt seriøst at du så ut som Cyrus Kult skjegg btw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 3. september 2016 #27671 Del Skrevet 3. september 2016 Eg blei inspirert av Smalls sitt bilete og ville prøve eit liknande, berre med hår Samtidig ville eg ha eit tungebilete... Då blei denne vederstyggelegheiten av eit bilete skapt! (Og eg kjedar meg. Kanskje. Bittelitt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 3. september 2016 #27672 Del Skrevet 3. september 2016 1 minutt siden, Jacklost skrev: Jeg trodde virkelig helt seriøst at du så ut som Cyrus Kult skjegg btw Du har tydeligvis vært borte for lenge om du ikke har fått med deg hvordan jeg ser ut 😂 Prøver desperat å få til et skikkelig skjegg, men satan så sakte deg vokser 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 3. september 2016 #27673 Del Skrevet 3. september 2016 16 minutter siden, Baremenneske skrev: Jeg bruker se ut gjennom vinduet jeg!! På den måten ser jeg ut!😆😅 ha ha ha....så utrooooolig "bra" humor.... 😉😆 "Jeg så meg i speilet, men så ikke ut... ...så jeg gikk bort til vinduet i stedet" Et av de beste russekort-sitatene jeg har sett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 3. september 2016 #27674 Del Skrevet 3. september 2016 Du @smalls trenger selvsagt ikke bruke vinduet. Vakker. (fikk ikke redigert) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 3. september 2016 #27675 Del Skrevet 3. september 2016 5 minutter siden, Cyrus skrev: Du har tydeligvis vært borte for lenge om du ikke har fått med deg hvordan jeg ser ut 😂 Prøver desperat å få til et skikkelig skjegg, men satan så sakte deg vokser 😳 Begynte 5 måneders pausen rundt den tiden du laga bruker her så dette er første gang jeg har sett deg på bilde Har dog tittet innom litt av og til og du virker som en hyggelig bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 3. september 2016 #27676 Del Skrevet 3. september 2016 4 minutter siden, Jacklost skrev: Begynte 5 måneders pausen rundt den tiden du laga bruker her så dette er første gang jeg har sett deg på bilde Har dog tittet innom litt av og til og du virker som en hyggelig bruker Ja folk skulle bare visst hva slags fyr jeg EGENTLIG er 😈😈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 3. september 2016 #27677 Del Skrevet 3. september 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Ja folk skulle bare visst hva slags fyr jeg EGENTLIG er 😈😈 Tiden får vise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 3. september 2016 #27678 Del Skrevet 3. september 2016 35 minutter siden, Baremenneske skrev: Jeg bruker se ut gjennom vinduet jeg!! På den måten ser jeg ut!😆😅 ha ha ha....så utrooooolig "bra" humor.... 😉😆 Du er garantert ikke den eneste som har tenkt den kommentaren noen ganger! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. september 2016 #27679 Del Skrevet 3. september 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Du @smalls trenger selvsagt ikke bruke vinduet. Vakker. (fikk ikke redigert) Hmm bruker ikke noe vindu. Bilde er tatt i sofaen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. september 2016 #27680 Del Skrevet 3. september 2016 1 time siden, Karou skrev: Eg blei inspirert av Smalls sitt bilete og ville prøve eit liknande, berre med hår Samtidig ville eg ha eit tungebilete... Då blei denne vederstyggelegheiten av eit bilete skapt! (Og eg kjedar meg. Kanskje. Bittelitt.) Looking good Elsker hårfargen din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg