Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest Citronella
3 minutter siden, Citronella skrev:

Kan du fjerne bilde i posten din? 

Det er fortsatt der. Kan du viske ut hele postingen? Eller kan noen hjelpe ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Trening skrev:

Forsvant det nå? Beklager

Du vet jo selv at du ikke har fjernet bilde. Forstår ikke hvorfor du siterte i førsteomgang heller når Citronella eksplisitt skrev at hun ikke ønsket at bilde ble sitert. 

Anonymkode: 000a9...1f7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du vet jo selv at du ikke har fjernet bilde. Forstår ikke hvorfor du siterte i førsteomgang heller når Citronella eksplisitt skrev at hun ikke ønsket at bilde ble sitert. 

Anonymkode: 000a9...1f7

Takk @Trening Kan du slette bilde? Ha litt respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Trening skrev:

Beklager, jeg var litt for rask, og er ny her, men fikk til å slette det nå 😬😬 var ikke meningen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Citronellajeg tror det er slettet? Jeg så det ikke i første omgang, og det er ikke i posten hans/hennes nå :) Tror nok bare det er synlig for de som allerede har sett det mens det var lastet opp :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella
Et øyeblikk siden, Rumle skrev:

@Citronellajeg tror det er slettet? Jeg så det ikke i første omgang, og det er ikke i posten hans/hennes nå :) Tror nok bare det er synlig for de som allerede har sett det mens det var lastet opp :jepp: 

Det er borte nå. Takk @Rumle :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Citronella skrev:

Rakk du det ikke?

Nei hehe, får bli til en annen gang ;) Smører meg med tålmodighet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
Et øyeblikk siden, WubWub skrev:

Nei hehe, får bli til en annen gang ;) Smører meg med tålmodighet! 

Var bare en middelaldrende kjerring med sommerfugler i vått, slitt og solbleket hår. Du gikk ikke glipp av noe særlig, Wubsiboy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Citronella skrev:

Var bare en middelaldrende kjerring med sommerfugler i vått, slitt og solbleket hår. Du gikk ikke glipp av noe særlig, Wubsiboy.

If you say so :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Citronella skrev:

Men vi er fortsatt KG-sjærester ;)

Oj! Det visste jeg ikke :)

Gratulerer til dere begge! :blomst:

Anonymkode: 9a6e0...5c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Oj! Det visste jeg ikke :)

Gratulerer til dere begge! :blomst:

Anonymkode: 9a6e0...5c4

Takk! Jeg trodde det var offentlig for lenge siden, men takk anyway ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den 31.7.2016 at 18.29, AnonymBruker skrev:

Ansiktet ditt!!:blomst: Fin du er!

Anonymkode: f2ac2...401

Åh, takk :) 

Den 31.7.2016 at 18.57, Freakingawesome skrev:

Du ser skikkelig snill å jordnær ut :) får bare lyst til å gi deg en stor klem! 10+

Den 31.7.2016 at 19.10, Yme skrev:

Man får liksom litt lyst til å ta vare på hu, og passe på at hu alltid har det bra :ler: 

Dere to  :klem:

Jeg er den typen som alltid rekker opp hånda i timen, og ofte sier meningene mine. 
Så jeg tror kanskje jeg er litt for utagerende til at det er noen som vil gi meg en klem og passe på at jeg har det bra :fnise:

Den 31.7.2016 at 22.13, Pjokkeline skrev:

@Pottah Kjempe søt  :hjerte:

Tusen takk :blomst:

Den 31.7.2016 at 23.54, AnonymBruker skrev:

@Pottah Du ser så snill ut! Veldig pen :rodmer: Du har sånne spesielle og fine trekk som minner meg om Regina Spektor. Og du hører på rett radiokanal :laugh:

Anonymkode: b16ca...955

:strix:Wow, for et kompliment! Har alltid syntes at Regine Spektor er nydelig, så tusen takk :hjerte:
P3 :biggrin:

Den 1.8.2016 at 11.21, Freakingawesome skrev:

Haha ja, er noe med jordnære søte jenter jeg virkelig liker. Foretrekker de langt over de som er modellpene. Ikke at det er noe galt med de heller, bare ikke helt min type tror jeg. 

Det er jammen flaks noen av dere foretrekker oss fremfor de som er modellpene :5:
Også slipper vi den verste catcallinga på gata, og ingen dick-pics i innboksen min heller. Så egentlig ikke så dumt og ikke være modellpen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome
2 timer siden, Pottah skrev:

Det er jammen flaks noen av dere foretrekker oss fremfor de som er modellpene :5:
Også slipper vi den verste catcallinga på gata, og ingen dick-pics i innboksen min heller. Så egentlig ikke så dumt og ikke være modellpen :biggrin:

Måtte slette snapchatten min pga dickpicks selv om jeg er mann, så jeg tror bare du har vært veeldig heldig x) Kanskje ikke modellpen, men du er naturlig pen og det er enda bedre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind
11 timer siden, Citronella skrev:

Kun noen minutter... Med vått hår. Solbleket og tørt. Vær så snill og ikke siter med bilde. Ok?

Neeeei fikk ikke sett 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Citronella skrev:

Takk @Trening Kan du slette bilde? Ha litt respekt.

Jeg må bare poengtere nok en gang at dette med sitering av bilde ikke har noe å si. Når du sletter bildefila der den er lagt ut, det være seg her på KG eller ved en ekstern lenke, så forsvinner bildet i alle siteringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...