AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #26541 Del Skrevet 9. juli 2016 2 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Det er jo akkurat det jeg ikke kan! Gikk inn i tråden etter den var blitt ryddet Tror det var noen som gjettet på et av de andre brukernavnene til en over her. Anonymkode: b913c...935 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 9. juli 2016 #26542 Del Skrevet 9. juli 2016 55 minutter siden, Cyrus skrev: Lørdagshilsen med en oppdatering på skjeggsparinga 😄 Har oppdaget at jeg har skjeggveksten til en 12år gammel jente, så jeg har vel en fullverdig manke på plass om et års tid 😄 54 minutter siden, Cyrus skrev: Svært vakker i sola 😄 Vær ærlig. Var det heeelt tilfeldig at det ble DEN toppen og DEN kameravinkelen? 😄 Syns du skal beholde den lengden på skjegget jeg, absolutt kledelig! Men ja, heeeeeelt ærlig så var det helt tilfeldig Kameravinkelen fordi at det var den eneste vinkelen som passet perfekt i forhold til sola rett i øynene, og toppen er den jeg har gått med i hele dag. Den er litt fin på syns jeg 😇 52 minutter siden, Fysikeren skrev: Der var du fryktelig deilig. Grattis med ferie! Jeg er alltid deilig Takk! Gleder meg enormt. Har endelig fått pakket sammen all turutstyr og tøy, og klar for ferie i 3uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calavi Skrevet 9. juli 2016 #26543 Del Skrevet 9. juli 2016 12 timer siden, Nordavind skrev: Jeg har aldri vært i Trondheim jeg Da er det på tide du tar turen : ₩ 2 timer siden, Pjokkeline skrev: Jeg har sommerferie Fin du er, pjokkeline Det der så absolutt ikke feil ut altså... Jeg vil også ha øl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 9. juli 2016 #26544 Del Skrevet 9. juli 2016 1 time siden, Cyrus skrev: Lørdagshilsen med en oppdatering på skjeggsparinga 😄 Har oppdaget at jeg har skjeggveksten til en 12år gammel jente, så jeg har vel en fullverdig manke på plass om et års tid 😄 Se her ja! Skjegget har kommet seg bra siden sist. Husk at det skal bli minst 5 cm langt før det er greit å ta det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. juli 2016 #26545 Del Skrevet 9. juli 2016 6 minutter siden, Yme skrev: Se her ja! Skjegget har kommet seg bra siden sist. Husk at det skal bli minst 5 cm langt før det er greit å ta det Men jeg kan ta bort det som gror på halsen?? Please enlighten me on your methods Grand Master 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 9. juli 2016 #26546 Del Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Men jeg kan ta bort det som gror på halsen?? Please enlighten me on your methods Grand Master 😄 Jeg er for lat til å ta noe av det, men tenker at det er det som er på haka som er viktigst å spare på, siden det er det man legger mest merke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 9. juli 2016 #26547 Del Skrevet 9. juli 2016 Den 9.12.2011 at 16.01, Yme skrev: Ondskapsfulle anonyme brukere som alltid skal snakke nedsettende om Hitler Fysj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 9. juli 2016 #26548 Del Skrevet 9. juli 2016 19 minutter siden, Mari Y skrev: Fysj. Fysj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. juli 2016 #26549 Del Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, Yme skrev: Fysj. Fysj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 9. juli 2016 #26550 Del Skrevet 9. juli 2016 4 timer siden, Pjokkeline skrev: Jeg har sommerferie Og du er fin som alltid god ferie, pjokkeline 😀 3 timer siden, Cyrus skrev: Lørdagshilsen med en oppdatering på skjeggsparinga 😄 Har oppdaget at jeg har skjeggveksten til en 12år gammel jente, så jeg har vel en fullverdig manke på plass om et års tid 😄 Kjekkas! Men hva har du på hodet? 😄 Ser ut som en haifinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. juli 2016 #26551 Del Skrevet 9. juli 2016 1 minutt siden, Fotballflue skrev: Kjekkas! Men hva har du på hodet? 😄 Ser ut som en haifinne La oss starte en gjettekonkurranse!!! Jeg kan gi et tips: Gymrats will know. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #26552 Del Skrevet 9. juli 2016 40 minutter siden, Mari Y skrev: Fysj. Dro du opp noe han skrev for fem år siden for å skrive fysj? Anonymkode: 87061...5c4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronningvinter Skrevet 9. juli 2016 #26553 Del Skrevet 9. juli 2016 Litt stort, men det aner jeg ikke hvordan jeg gjør noe med, dessverre! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 9. juli 2016 #26554 Del Skrevet 9. juli 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: La oss starte en gjettekonkurranse!!! Jeg kan gi et tips: Gymrats will know. men jeg klarer ikke gjette, jeg vil vite 😂 Kan noen gjette snart? Hilsen utolmodig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 9. juli 2016 #26555 Del Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, dronningvinter skrev: Litt stort, men det aner jeg ikke hvordan jeg gjør noe med, dessverre! Du så ut som en ekstra flott Sansa Stark fra Game of Thrones. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 9. juli 2016 #26556 Del Skrevet 9. juli 2016 1 minutt siden, dronningvinter skrev: Litt stort, men det aner jeg ikke hvordan jeg gjør noe med, dessverre! Kjempefin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronningvinter Skrevet 9. juli 2016 #26557 Del Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, Herr Heftig skrev: Du så ut som en ekstra flott Sansa Stark fra Game of Thrones. Made my day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. juli 2016 #26558 Del Skrevet 9. juli 2016 4 minutter siden, dronningvinter skrev: Litt stort, men det aner jeg ikke hvordan jeg gjør noe med, dessverre! UNINTENTIONAL BICEP FLEX!!! *POW!!!* Hva står det på armen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 9. juli 2016 #26559 Del Skrevet 9. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dro du opp noe han skrev for fem år siden for å skrive fysj? Anonymkode: 87061...5c4 Jepp😉måtte more meg litt😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronningvinter Skrevet 9. juli 2016 #26560 Del Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: UNINTENTIONAL BICEP FLEX!!! *POW!!!* Hva står det på armen din? Haha, gym-rats, veit du! Nihil sub sole novum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg