Gjest Ajax Skrevet 30. juni 2016 #26381 Del Skrevet 30. juni 2016 1 minutt siden, harikkenoebedre skrev: Ny for KG og i alle fall ny for å vise meg frem! Velkommen!! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest harikkenoebedre Skrevet 30. juni 2016 #26382 Del Skrevet 30. juni 2016 Et øyeblikk siden, ClosedParadise skrev: Nydelig jente tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest harikkenoebedre Skrevet 30. juni 2016 #26383 Del Skrevet 30. juni 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Velkommen!! 😄 Takk! Vi får se om blodtrykket tolererer KG eller ikke :'D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 30. juni 2016 #26384 Del Skrevet 30. juni 2016 3 minutter siden, harikkenoebedre skrev: Takk! Vi får se om blodtrykket tolererer KG eller ikke :'D Skal passe på deg jeg. Bare pass deg for AB. Hen er et jævla rasshøl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #26385 Del Skrevet 30. juni 2016 13 minutter siden, harikkenoebedre skrev: Ny for KG og i alle fall ny for å vise meg frem! Og bare Tekola som besøkende på profilen. Har du vært uskikkelig? Anonymkode: f2484...687 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest harikkenoebedre Skrevet 30. juni 2016 #26386 Del Skrevet 30. juni 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Skal passe på deg jeg. Bare pass deg for AB. Hen er et jævla rasshøl! Takk, hva skulle jeg gjort uten en mann? Vi får se om jeg også blir en sånn en som instinktivt er imot AB, lover'æ at det kommer oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #26387 Del Skrevet 30. juni 2016 Den 6/28/2016 at 12.59, KaDust skrev: Nettopp ferdig med dagens yoga! Har du silikon pupper.....ser dessverre slik ut. Anonymkode: ee6e3...d5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest harikkenoebedre Skrevet 30. juni 2016 #26388 Del Skrevet 30. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og bare Tekola som besøkende på profilen. Har du vært uskikkelig? Anonymkode: f2484...687 Håper ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. juni 2016 #26389 Del Skrevet 30. juni 2016 @Yvonne du har veldig pene øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. juni 2016 #26390 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du silikon pupper.....ser dessverre slik ut. Anonymkode: ee6e3...d5d Syns de var fine jeg, uansett om det er silikon eller ikke. Endret 30. juni 2016 av Yme 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. juni 2016 #26391 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) 10 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Så pen du er Yvonne 😄 Takk skal du ha! 9 timer siden, Summers skrev: Fikk se @Yvonne også! Kjempefin! Tusen takk! 8 timer siden, Belbus skrev: Så gøy å endelig se deg! Helskjønn! Takk. 2 timer siden, Teriyaki skrev: @Yvonne du har veldig pene øyne! Takk! For en som ikke har verdens beste selvfølelse må jeg si at dette er en veldig fin tråd. Takk skal dere ha! Mvh Yvonne Endret 30. juni 2016 av Yvonne 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 30. juni 2016 #26392 Del Skrevet 30. juni 2016 Du ser ut som du har blomstret siden sist jeg så du delte bilder, yvonne. Ditt "nye" liv har visst gjort deg godt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 30. juni 2016 #26393 Del Skrevet 30. juni 2016 19 timer siden, Miklo Velka skrev: Hva med 4-stjerners middag - KG edition?! Jeg er en jævel på kjøkkenet, både til å kokkelere og spise! Sier ikke nei takk til det! Flotte damer, @Belbus @Adara @Yvonne @harikkenoebedre ! 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. juni 2016 #26394 Del Skrevet 30. juni 2016 Supernydelige øyne du har, Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 30. juni 2016 #26395 Del Skrevet 30. juni 2016 18 timer siden, Yvonne skrev: Det er hyggelig at man tror jeg er slik en flott dame, men det er altså ikke meg. Men for å være grei denne gangen så har bilde av meg her, med og uten briller (jeg fjerner bildene i morgen). Mvh Yvonne Du er jo en flott dame! Og dere ligner jo på hverandre, så ikke rart folk trodde du var hun andre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. juni 2016 #26396 Del Skrevet 30. juni 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du silikon pupper.....ser dessverre slik ut. Anonymkode: ee6e3...d5d Hvem bryr seg om hva det ser ut som? Ikke jeg i alle fall. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvalen Skrevet 30. juni 2016 #26397 Del Skrevet 30. juni 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du silikon pupper.....ser dessverre slik ut. Anonymkode: ee6e3...d5d Og hva har du med det å gjøre? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 30. juni 2016 #26398 Del Skrevet 30. juni 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du silikon pupper.....ser dessverre slik ut. Anonymkode: ee6e3...d5d Jeg lo høyt! Takk for det! Hvorfor er det dessverre for deg? Men jeg bare lurer, siden vi er inne på det med å stille dumme spørsmål. Er puppene så digge, at de derfor må være silikon? Du skjønner jeg har tenkt litt på det bildet (hver gang jeg har sett det, sorry KaDust for at jeg har tenkt på puppene dine), det er jo perfekt kløft uten å være skvist sammen! Et til spørsmål hva er det det heter nå igjen, lærte det i en annen tråd for et halvt år siden eller noe, kløft, og når de er skvist sammen så heter det? Det er så vilt mange her inne som burde lært seg at av og til holder man stilt, burde være barnelærdom at om noen ting så "har du ikke noe fint å si så kan du holde kjeft". Så jeg burde altså lært det litt mer jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #26399 Del Skrevet 30. juni 2016 Hvorfor ignorerer dere ikke bare kommentaren? Dere inviterer jo faktisk til mer oppgulp når dere svarer slik som dette. Rapporter kommentaren og gå videre med livet deres. Anonymkode: 25d1c...6c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 30. juni 2016 #26400 Del Skrevet 30. juni 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ignorerer dere ikke bare kommentaren? Dere inviterer jo faktisk til mer oppgulp når dere svarer slik som dette. Rapporter kommentaren og gå videre med livet deres. Anonymkode: 25d1c...6c9 Dette skal jeg svare på! Fordi jeg synes det var litt vittig at mennesker er så rare og slemme, og jeg ble nysgjerrig på hva det ordet var, og hvordan ellers spørre om det uten å dra det ut av et svar til AB. Dessuten så er litt mindre kleint å komplementere noens pupper når det er et litt sånn forkledd kompliment i en reaksjon til AB, enn helt direkte "digge pupper da KaDust!". (Og her angret jeg litt på at jeg tok på meg oppgaven å svare på det retoriske spørsmålet ditt.) Ellers, jeg leste, lo, kommenterte, og så gikk jeg videre med livet mitt. Dessuten, for det er et interessant spørsmål du stiller, så ser jeg på det å ignorere menneskers kvalme, usaklighet og stygghet som litt feigt, noen ganger i alle fall. De får masse plusser, før det blir fjernet (fordi jeg og andre rapporterer), og de går videre i den tro at folk synes det er helt OK, morsomt og bra, og derfor svarer jeg for å si tydelig at hei, det der er ikke greit. Jeg er så idealist at jeg tror den beste måten å møte negativ atferd er med åpen, undrende men bestemt reaksjon som viser at man er uenig, og ikke ignorering, som ikke gir mennesket mulighet til endring. I tillegg så innrømmer jeg at jeg er oppriktig nysgjerrig på hvorfor mennesker gjør det, og jeg tror de kan endre seg hvis de forstår at det er feil, og ignorering gjør ikke det. (Jada, jeg tar ting for seriøst.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg