AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #24961 Del Skrevet 23. april 2016 Jeg er rundt 180 cm, veier 47 kg. Jeg har langt blondt hår med striper og brune øyne. Anonymkode: da6b0...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 23. april 2016 #24962 Del Skrevet 23. april 2016 Jeg skjønner at det ikke kommer til å bite på uansett, og at de som er ekle kommer til fortsette å være det, men gir det ett siste forsøk: Er det virkelig ikke mulig å prøve å tenke at det sitter ekte mennesker bak nickene her inne, som faktisk kan bli såra av det dere lirer av dere? Dere aner ingenting om disse menneskene, eller om hvordan dritten deres treffer dem. Jeg skjønner ikke at dere tør, og jeg skjønner ikke at dere vil ta sjansen. HVORFOR er dere slemme mot andre helt umotivert? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #24963 Del Skrevet 23. april 2016 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: Jeg skjønner at det ikke kommer til å bite på uansett, og at de som er ekle kommer til fortsette å være det, men gir det ett siste forsøk: Er det virkelig ikke mulig å prøve å tenke at det sitter ekte mennesker bak nickene her inne, som faktisk kan bli såra av det dere lirer av dere? Dere aner ingenting om disse menneskene, eller om hvordan dritten deres treffer dem. Jeg skjønner ikke at dere tør, og jeg skjønner ikke at dere vil ta sjansen. HVORFOR er dere slemme mot andre helt umotivert? Hvem er det som er ekle? Jeg har sett én unødvendig kommentar som kan sees på som slem. Det andre er bare snikksnakk og spekulasjoner rundt bildet (som tross alt var intensjonen deres). Anonymkode: a6209...5ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 23. april 2016 #24964 Del Skrevet 23. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem er det som er ekle? Jeg har sett én unødvendig kommentar som kan sees på som slem. Det andre er bare snikksnakk og spekulasjoner rundt bildet (som tross alt var intensjonen deres). Anonymkode: a6209...5ac Jøss. Da har vi visst ulikt syn på hva som er innafor å si om og til andre mennesker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #24965 Del Skrevet 23. april 2016 Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: Jøss. Da har vi visst ulikt syn på hva som er innafor å si om og til andre mennesker. Hva sikter du til? Anonymkode: a6209...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 23. april 2016 #24966 Del Skrevet 23. april 2016 2 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Jøss. Da har vi visst ulikt syn på hva som er innafor å si om og til andre mennesker. Når det er sagt snakker jeg ikke bare om i dag, men om tonen generelt i denne tråden. Og på forumet for øvrig, for den del. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #24967 Del Skrevet 23. april 2016 3 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Jeg skjønner at det ikke kommer til å bite på uansett, og at de som er ekle kommer til fortsette å være det, men gir det ett siste forsøk: Er det virkelig ikke mulig å prøve å tenke at det sitter ekte mennesker bak nickene her inne, som faktisk kan bli såra av det dere lirer av dere? Dere aner ingenting om disse menneskene, eller om hvordan dritten deres treffer dem. Jeg skjønner ikke at dere tør, og jeg skjønner ikke at dere vil ta sjansen. HVORFOR er dere slemme mot andre helt umotivert? Man kan heller se det på en annen måte: Hvorfor fremstille seg på nett som noen man ikke er? Hvorfor legge ut bilder som er tatt i fra en meget heldig vinkel og høste stående ovasjoner for bildet når man i realiteten ser ut som en helt annen? De som er ærlige, sånn som Søgni, gir et slående ærlig bilde. Det er det som teller. Virkeligheten i hvordan man ser ut. Og for å være ærlig, det er de som legger ut et usminket og reelt bilde som er de vakreste. Anonymkode: c60b3...fb2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #24968 Del Skrevet 23. april 2016 4 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Når det er sagt snakker jeg ikke bare om i dag, men om tonen generelt i denne tråden. Og på forumet for øvrig, for den del. Jeg sikter til det som er skrevet i dag. Det er vel en grunn til at du valgte å poste dette innlegget akkurat nå. Jeg synes denne tråden i hovedsak er preget av internsnakk og komplimenter. Det er også noen drøye kommentarer, og det er selvsagt ikke greit. Anonymkode: a6209...5ac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 23. april 2016 #24969 Del Skrevet 23. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sikter til det som er skrevet i dag. Det er vel en grunn til at du valgte å poste dette innlegget akkurat nå. Jeg synes denne tråden i hovedsak er preget av internsnakk og komplimenter. Det er også noen drøye kommentarer, og det er selvsagt ikke greit. Anonymkode: a6209...5ac Vi får fortsette å være uenig, og ha ulikt syn på hva som er ålreit og ikke. God natt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #24970 Del Skrevet 23. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan heller se det på en annen måte: Hvorfor fremstille seg på nett som noen man ikke er? Hvorfor legge ut bilder som er tatt i fra en meget heldig vinkel og høste stående ovasjoner for bildet når man i realiteten ser ut som en helt annen? De som er ærlige, sånn som Søgni, gir et slående ærlig bilde. Det er det som teller. Virkeligheten i hvordan man ser ut. Og for å være ærlig, det er de som legger ut et usminket og reelt bilde som er de vakreste. Anonymkode: c60b3...fb2 Fint backhanded compliment tll Søgni da. Anonymkode: 6b471...ff6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #24971 Del Skrevet 23. april 2016 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: Vi får fortsette å være uenig, og ha ulikt syn på hva som er ålreit og ikke. God natt Jeg spør da bare om at du kan sikte til noe spesifikt. Jeg kan da ikke være uenig i noe jeg ikke vet hva du sikter til. Anonymkode: a6209...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #24972 Del Skrevet 23. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fint backhanded compliment tll Søgni da. Anonymkode: 6b471...ff6 Søgni er vakker. Som en annen kommenterte: slående skjønnhet, klassisk og fin. Hun trenger ikke bruke filter eller annet stæsj for å fremstå som vakker på bilder. Hun kan poste et bilde av seg helt usminket og gruse de fleste. Anonymkode: c60b3...fb2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 23. april 2016 #24973 Del Skrevet 23. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spør da bare om at du kan sikte til noe spesifikt. Jeg kan da ikke være uenig i noe jeg ikke vet hva du sikter til. Anonymkode: a6209...5ac Det er jo bare å bla seg tilbake noen sider. Synes det har vært nok av dritt her i kveld og, jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #24974 Del Skrevet 23. april 2016 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: Det er jo bare å bla seg tilbake noen sider. Synes det har vært nok av dritt her i kveld og, jeg. Men hva er da så vanskelig med å vise til noe konkret? Jeg synes de siste sidene er preget av snikksnakk og spekulasjoner rundt bildet, samt en unødvendig kommentar. Anonymkode: a6209...5ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 23. april 2016 #24975 Del Skrevet 23. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva er da så vanskelig med å vise til noe konkret? Jeg synes de siste sidene er preget av snikksnakk og spekulasjoner rundt bildet, samt en unødvendig kommentar. Anonymkode: a6209...5ac Jeg er rett og slett ikke keen på å sitere innlegg som jeg tenker kan oppfattes sårende å lese for de involverte. Jeg skjønner ikke hvorfor du diskuterer dette med meg, ærlig talt. Jeg har min mening om kveldens innlegg og tråden og KG generelt, og du har åpenbart en annen oppfatning. Kan vi ikke bare la det være med det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #24976 Del Skrevet 23. april 2016 Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: Jeg er rett og slett ikke keen på å sitere innlegg som jeg tenker kan oppfattes sårende å lese for de involverte. Jeg skjønner ikke hvorfor du diskuterer dette med meg, ærlig talt. Jeg har min mening om kveldens innlegg og tråden og KG generelt, og du har åpenbart en annen oppfatning. Kan vi ikke bare la det være med det? Når du skriver at du reagerer på flere innlegg denne kvelden er det vel ikke så rart at du får spørsmål om hvilke innlegg du sikter til. Jeg synes det er synd hvordan du vrir det om til at det er jeg som virker vanskelig. Det er jo tross alt et diskusjonsforum. Jeg synes det er interessant å diskutere, og det var jo faktisk du som ytret deg først om dette. Anonymkode: a6209...5ac 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 23. april 2016 #24977 Del Skrevet 23. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du skriver at du reagerer på flere innlegg denne kvelden er det vel ikke så rart at du får spørsmål om hvilke innlegg du sikter til. Jeg synes det er synd hvordan du vrir det om til at det er jeg som virker vanskelig. Det er jo tross alt et diskusjonsforum. Jeg synes det er interessant å diskutere, og det var jo faktisk du som ytret deg først om dette. Anonymkode: a6209...5ac Send meg en PM så diskuterer jeg gjerne videre der, med eksempler og alt. Jeg er enig i at det er en interessant diskusjon, men jeg har ikke lyst til å diskutere ytringer jeg oppfatter som ufine om andre brukere åpent på forumet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calavi Skrevet 23. april 2016 #24978 Del Skrevet 23. april 2016 (endret) 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sikter til det som er skrevet i dag. Det er vel en grunn til at du valgte å poste dette innlegget akkurat nå. Jeg synes denne tråden i hovedsak er preget av internsnakk og komplimenter. Det er også noen drøye kommentarer, og det er selvsagt ikke greit. Anonymkode: a6209...5ac Jeg har også reagert på noen innlegg i kveld, som i mitt hode ikke har vært av positiv karakter. Denne tråden er preget av internsnakk og mye komplimenter, men det er heller ikke sjeldent av det kommer kommentarer som ikke er av en positiv karakter. Det er ikke nødvendigvis slik at det er så mange av disse kommentarene, men de kommer jevnt og trutt og det blir generelt en ganske dårlig stemning. Endret 23. april 2016 av calavi 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 23. april 2016 #24979 Del Skrevet 23. april 2016 Bilder vi vil se her.. Tekst er kjedelig 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #24980 Del Skrevet 24. april 2016 28 minutter siden, bjone skrev: Bilder vi vil se her.. Tekst er kjedelig Du er hjertelig velkommen til å legge ut bilde! Sånn som du skriver her så fremstiller du deg selv som en real stalker. Anonymkode: c60b3...fb2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg