Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke, mener bare å ha lest det en gang. Tror bildene som er direkte opplastet er lagret med en kode eller et filnavn som røper brukeren. 

Anonymkode: 875a3...66d

Røper hva med brukeren? O:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterert
Et øyeblikk siden, Jacklost skrev:

Høres komplisert ut :P 

Nei? Hvorfor det? Greit nok med bildene her,det er ikke det altså. Men ingen i trærne,ingen fulle av maling,ingen med situasjonsbilder. Det er det jeg mente: --)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jacklost skrev:

Røper hva med brukeren? O:

Navnet eller en form for identifikasjon. Men er som sagt ikke helt sikker, har bare lest om dette i tidligere diskusjoner. Har lastet opp tidligere så håper de bare skrønte :flau: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
5 minutter siden, Karou skrev:

Takk atter ein gong :laugh: Eg rakk dessverre ikkje sjå deg...

En dag skal du få se meg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
10 minutter siden, Cartman skrev:

En dag skal du få se meg :rodmer:

Du er en bra mann. Det sier jeg utfra det jeg har lest her,så jeg VET ikke. Selv har jeg overhodet ingen interesse av å se hvordan du ser ut. Mye fordi du er altfor ung: -) for mine referanser altså. Tenker at de fleste av mitt kjønn liker deg her inne. Du er ikke for rund,men har heller ingen skarpe kanter(som de i selvforsvar oftest får). 

Du er en bra person som du fremstår her. En av de konfliktløsende. En som går fram som et eksempel de fleste av oss syns er bra. 

Håper folk setter mer pris på det,enn et bilde. Med mindre du klatrer i trær: -D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
3 minutter siden, Blomsterert skrev:

Du er en bra mann. Det sier jeg utfra det jeg har lest her,så jeg VET ikke. Selv har jeg overhodet ingen interesse av å se hvordan du ser ut. Mye fordi du er altfor ung: -) for mine referanser altså. Tenker at de fleste av mitt kjønn liker deg her inne. Du er ikke for rund,men har heller ingen skarpe kanter(som de i selvforsvar oftest får). 

Du er en bra person som du fremstår her. En av de konfliktløsende. En som går fram som et eksempel de fleste av oss syns er bra. 

Håper folk setter mer pris på det,enn et bilde. Med mindre du klatrer i trær: -D

Takk :klem:Du er bare altfor god :hjerte: 

Jeg er bare meg selv. I det "virkelige" liv er det eldre kvinner som liker meg best (typisk 60+). Tror det har noe med at jeg ser snill ut (er snill også). Noen er unge kvinners drøm, noen er svigermors drøm og jeg er bestemors drøm :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert
2 minutter siden, Cartman skrev:

Takk :klem:Du er bare altfor god :hjerte: 

Jeg er bare meg selv. I det "virkelige" liv er det eldre kvinner som liker meg best (typisk 60+). Tror det har noe med at jeg ser snill ut (er snill også). Noen er unge kvinners drøm, noen er svigermors drøm og jeg er bestemors drøm :fnise:

:hoho:du forfornekter deg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Charlotteh skrev:

du minner meg litt om Megan Fox

Heller Cher.

Anonymkode: 7feb4...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Karou skrev:

Eg posta som AB tidlegare, no er eg tøff nok til å ta det på nicket mitt :) 

Ingenting å skamme deg over du! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi ikke få se ElizabethTaylor ikveld 😭?

Anonymkode: 81bad...aaf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Honeyblossom
2 timer siden, Blomsterert skrev:

Jo,sånn litt om hva de forteller om hvem de er.

Ah, skjønner! Kan ikke snakke for alle her, men jeg syns det hørtes vanskelig ut. Jeg aner ikke hvordan jeg kan fortelle hvem jeg er gjennom et bilde :fnise: Enklere å bare poste et selfie og heller bare skrive om meg selv under om folk vil vite hvem jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Blomsterert skrev:

Jeg er helt enig med deg i at @Cartman virker til å være en fin person. Enig i hele innlegget bortsett fra at jeg er nysgjerrig på hvordan han ser ut. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cartman
7 timer siden, Polly Ester skrev:

Jeg er helt enig med deg i at @Cartman virker til å være en fin person. Enig i hele innlegget bortsett fra at jeg er nysgjerrig på hvordan han ser ut. :) 

10 timer siden, minister-mio skrev:

Men hva i!? Her drar man ut for en liten tår på en fredagskveld og så går man glipp av bilde av @Cartman:grine:

Takk. Dere er snille du :hjerte:

img_47320e48a6b6a.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Blomsterert skrev:

Mange vakre her! Men,ærlig,litt sånne "typiske"bilder. Skulle gjerne sett noen som tok litt mer talende bilder. Men ok. 

Faller for Severus. Hehe,for et sjarmerende uttrykk. 

Nå legger jeg ikke ut bilde av meg selv da. Føler ikke helt for det pga div.

Er det ingen som klatrer i trær her da?  :-)))

Jeg la ut et "typisk" bilde fordi noe annet føltes for personlig...

Anonymkode: fc896...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Navnet eller en form for identifikasjon. Men er som sagt ikke helt sikker, har bare lest om dette i tidligere diskusjoner. Har lastet opp tidligere så håper de bare skrønte :flau: 

Ok, det er bare creepy O: Nå er jeg redd for å laste opp bilder igjen, det siste jeg vil er at folket på kg vet hva jeg heter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, powski skrev:

Og sånn ser trynet mitt ut :erter:

Så nydelig du er. Minner meg om en ung Cher! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...